Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت تصریح کرد: بیشترین قاچاق ورودی به کشور در بخش کفش و پوشاک، لوزام آرایش و لوزام خانگی و قطعات خودرو است. تاریخ انتشار: 18:02 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۳۲۸

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و رئیسان روابط عمومی‌ها در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برنامه‌های توسعه کشور، حفظ اشتغال و فقرزدایی و تولید ارتباط مستقیم دارد، اظهار داشت: در اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز فعال بودم و مخالف تشکیل این گونه ستادها در ساختار دولت هستم؛ اما یک نظر قوی‌تر وجود دارد که با توجه به ساختار اقتصادی و جغرافیایی و مرزهای کشور نیازمند به ستاد هستیم قطعا لایه‌هایی در این ستاد است که دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تصریح کرد: بیشترین قاچاق ورودی به کشور در بخش کفش و پوشاک، لوزام آرایش و لوزام خانگی و قطعات خودرو است.

وی افزود: وقتی درباره اقدامات جامعه اطلاعاتی و ارتباطی در دوران کرونا سخن می گوییم، نمی‌توانیم نسبت جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا را مورد بحث قرار ندهیم. ما نیاز به یک پویش نظری در ارتباط با وظایف جامعه اطلاعاتی وارتباطی با کرونا داریم.

ربیعی با بیان اینکه دوران کرونا ما را به فهم جدیدتر و تأمل عمیق‌تر واداشته است، عنوان کرد: ما در بعد ارتباطات با نوعی شوک مواجه شدیم که با هیچ هراس رسانه‌ای و زیستی با قبل خودش قابل مقایسه نیست.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: بار روانی اشباع بیش از حد نوعی از اخبار و اطلاعات از آثار اقتصادی کرونا امروز ویران‌گر عمل می‌کند در بعضی جاها ویرانگرتر هم عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: ربیعی: رفع موانع تولید و اشتغال را با همکاری مجلس دنبال می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ربیعی قاچاق سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟