Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:55:10 GMT

ادعای مارکا؛ لائوتارو در آستانه امضای قرارداد با بارسا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۱۹۲

ادعای مارکا؛ لائوتارو در آستانه امضای قرارداد با بارسا

مارکا ادعا می کند که باشگاه بارسلونا به امضای قرارداد با لائوتارو مارتینز نزدیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا مطرح بوده است؛ موضوعی که همچنان داغ دنبال می‌شود و بسیاری معتقد هستند لائوتارو بالاخره در نقل و انتقالات پیش رو نراتزوری را ترک خواهد کرد و راهی نوکمپ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می رسد که باشگاه اینتر تنها با دریافت مبلغ بند آزادسازی لائوتارو مارتینز یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروش این بازیکن خواهد شد اما با این حال گفته می‌شود که بارسا قصد دارد با ۶۰ میلیون یورو به علاوه چند بازیکن این معامله را نهایی کند.

 

 

 

 

بارسلونا بازیکنانی نظیر نلسون سمدو، آرتور ویدال، جونیور فریپو، ساموئل اومتیتی و کارلس آلنا را به اینتر پیشنهاد داده اما هنوز پاسخی از این باشگاه دریافت نکرده است. با این وجود مارکا مدعی شده که باشگاه کاتالانی به امضای قرارداد با لائوتارو مارتینز نزدیک شده و امیدواری‌ها برای حضور این بازیکن در نوکمپ افزایش یافته است‌.

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است