Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:12:43 GMT

توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی میسر نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۳۴۱

توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی میسر نیست

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این امر خود به تنهایی جایگاه بزرگ روابط عمومی را نشان می دهد.

عباس رضایی عصر امروز (شنبه-۲۷ اردیبهشت) در نشست مجازی با برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی بسیار بالا است، اظهار کرد: اعتقاد و نگرش در مسائل بسیار مهم است و اگر بخواهیم واقعا موفق شویم راهی جز تقویت نگرش ها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشق ورزیدن به کار در هر حرفه ای بسیار مهم است و امام علی(ع) به مالک اشتر تاکید می کنند «ای مالک به افکار عمومی توجه کن». این امر و توصیه حضرت به مالک اشتر نشان می‌دهد که جایگاه افکار عمومی و روابط عمومی چقدربالا است.

وی افزود: کاری که باید روابط عمومی ها در شرایط فعلی انجام دهند این است که تمهیدات زندگی با کرونا را برای جامعه تبیین کنند. در پسا کرونا یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی‌ها این است که ظرفیت‌های بزرگ تولید را به مردم و سرمایه گذاران معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان گفت: استان دارای ظرفیت تولید فراوانی است و میزان اشتغال را در سال گذشته ۲ درصد افزایش داده ایم که از متوسط کشوری هم  بالاتر است. این ظرفیت ها زمینه ساز جهش تولید می شود و رسالت روابط عمومی ها همین است که این ظرفیت ها را به همه معرفی کنند.

رضایی ادامه داد: توسعه، بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و این امر خود به تنهایی جایگاه بزرگ روابط عمومی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در مواجهه با مشکلات فقط نباید نصفه خالی لیوان را ببینیم، گفت: این یک گناه نابخشودنی در شرایط کنونی است که برخی افراد خواسته یا ناخواسته برخی کاستی ها را بزرگ تر از حدِ واقعی جلوه می دهند. در همه بخش ها نیاز به وحدت و یکپارچگی داریم چرا که وقتی در شرایط کرونایی غول های بزرگ دنیا ضربه خورده اند ما ضربات سنگین تری خواهیم خورد که خوشبختانه در دو ماه گذشته این وحدت را شاهد بوده‌ایم به طوری که امروز می توانیم خود را با قوی ترین کشورها مقایسه کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در سال جهش تولید روابط عمومی ها باید برنامه ریزی و تلاش بیشتری برای تقویت و حفظ ارکان دولت به خرج دهند، تصریح کرد: از آنجایی که در امر اطلاع رسانی رسالت دارید در امید آفرینی به مردم هم نقش مهمی دارید. متاسفانه برخی افراد برخی در جهت ناامیدی مردم قدم بر می دارند، اما نمی دانند که آب در هاون می کوبند چرا که نظام و مردم در هم آمیخته اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی راهبردهای موثر در جهش تولید باشد. به مدیران توصیه می کنم به توانمندسازی روابط عمومی ها در مواجهه با بحران بپردازند چرا که روابط عمومی ها آیینه افکار عمومی هستند و در کار آفرینی و خلق ثروت نقش مهمی دارند. با قلم خود نباید فضای مجازی را آلوده و از نفاق و اختلاف افکنی در این فضا به شدت پرهیز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روابط عمومي کروناویروس تنویر افکار عمومی روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه