Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:19:26 GMT

کودک ۱۴ ماهه عسلویه‌ای در مخزن آب خفه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۴۴۱

کودک ۱۴ ماهه عسلویه‌ای در مخزن آب خفه شد

سرهنگ پیمان فتاحی روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی یک کودک ۱۴ ماهه در منزلی در روستای "چاه مبارک" و انتقال وی به بهداری محل، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در بهداری و اعزام به محل حادثه مشخص شد یک کودک ۱۴ ماهه در حین بازی در اثر غفلت والدین خود به داخل مخزن آب خروجی کولر گازی که در منزل‌ آنها  بوده افتاده و خفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحی ادامه داد:  باوجود حضور عوامل اورژانس و انتقال کودک به بیمارستان، کودک جان خود را قبل از رسیدن به بیمارستان از دست داده بود.

وی گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند لحظه‌ای غفلت حوادث تلخ این چنین را رقم می‌زند از این رو باید احتیاط لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عسلویه بوشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه این مخزن شستشو و گندزدایی شد،  افزود: شستشوی مخازن آب با مقدار ۱۷۰ مترمکعب آب توسط دستگاه پر فشار واترجت به همراه ۶۰ کیلوگرم پودر پرکلرین جهت ضدعفونی کردن مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در پایان تصریح کرد: کلیه مراحل شستشوی مخزن‌های آب تحت نظارت کارشناسان کنترل کیفی امور آب و فاضلاب ارومیه و مراکز بهداشت این شهرستان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • معلمان اگر در کارشان غفلت کنند سرنوشت یک جامعه به خطر می‌افتد
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب