Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوفرستی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری، با اشاره به اینکه ۸۰ درصد درآمد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید به حساب دستگاه‌های متولی واریز شود اظهار داشت: درآمد حاصله از برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید برای تهیه امکانات و نیروی انسانی برخورد کننده با متخلفان مورد هزینه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوفرستی با بیان اینکه بهترین روش برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام به موقع دستگاه‌های متولی است افزود: برخورد با متخلفان باید با رعایت کامل عدالت و بدون هیچ گونه تفاوت گذاری صورت بگیرد.

دادستان ری با تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های ساخت و سازهای غیرمجاز در دادگستری ری که از گذشته به جا مانده است عنوان داشت: باید عدالت در رسیدگی پرونده‌های ساخت و ساز غیرمجاز توسط ضابطان جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: امیدواریم با تداوم همکاری و احساس مسئولیت اجتماعی از سوی مردم و همیاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها دراینده نیز شاهد هیچ گونه آسیب و تعرض و تخلفی در عرصه‌های ساخت و سازهای غیر مجاز نباشیم.

کد خبر 4927015

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرری دادستانی تهران ساخت و ساز غیرمجاز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان بیرجند ساخت و سازهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن