Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شریفی عصر شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه صنعت ساختمان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: این تسهیلات به واحدهایی داده می شود که در طرح اقدام ملی مسکن نام‌ نویسی کرده باشند.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه برای ساخت و ساز طرح اقدام ملی مسکن در بافت فرسوده گفت: به غیر از مرکز استان تسهیلات برای ساخت و ساز برای هر واحد در بافت فرسوده ۱۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه عنوان کرد: تسهیلات پرداختی برای هر واحد در طرح اقدام ملی مسکن خارج از بافت فرسوده ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.
به‌ گفته شریفی، در طرح اقدام ملی مسکن برای تامین زمین به صورت فروش اقساطی ۹۹ ساله به متقاضیان اقدام می‌شود.
وی با اشاره به دیگر امتیازات ارایه شده در طرح اقدام ملی مسکن گفت: هزینه صدور مجوزهای لازم برای ساخت و ساز در این طرح تخفیف ۵۰ درصدی خواهند گرفت.
مدیرکل مسکن و شهرسازی کرمانشاه افزود: تاکنون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور انبوه سازی در طرح اقدام ملی مسکن در استان اعلام آمادگی کرده اند.
شریفی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ اقدامات اولیه برای ساخت واحدهای مسکونی در کرمانشاه را آغاز کرده اند و بنیاد مستضعفان نیز به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
وی توضیح داد: در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه تاکنون تفاهم نامه هایی با وزارتخانه های دفاع، آموزش و پرورش و صمت برای ساخت واحدهای موردنیاز پرسنل امضا کرده ایم.
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این طرح دیده شده است که به صورت ویژه در کرمانشاه دنبال می شود.
به گفته شریفی، در طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی سهمیه کرمانشاه است که از این تعداد هفت هزار واحد در زمین های دولتی و پنج هزار واحد در زمین های بخش خصوصی احداث می‌شود.
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده به زودی روند احداث ۹ هزار واحد از واحدهای اقدام ملی مسکن امسال آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهر سازی با اشاره به اضافه شدن ۳۴۰‌ هکتار از زمین دولتی به محدوده شهر کرمانشاه گفت: این زمین ها به منظور ساخت و ساز در طرح اقدام ملی مسکن به کارگیری می شود.
شریفی با اشاره به اینکه افرادی که در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای طرح اقدام ملی نام نویسی کرده اند متقاضی واحدها هستند، گفت: حضور بخش خصوصی در ساخت و ساز این طرح، با توجه به تضمینی بودن مشتریان سودآور خواهد بود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسکن کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسکن کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسکن کرمانشاه طرح اقدام ملی مسکن برای ساخت و ساز بافت فرسوده هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد