Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:30:07 GMT

مشکلات روستائیان خاش مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۸۳۰

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال اجرای دستور فرماندار این شهرستان مبنی بر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم امروز مشکلات ساکنان روستایی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز با حضور میدانی به همراه مدیر آب و فاضلاب روستایی و دهیاران و شوراهای مربوطه از شبکه توزیع آب روستایی و معضلات روستاهای ناصرآباد، افتخار آباد، نجف آباد و روستای کلکلی بازدید انجام و دستورات لازم برای رفع مشکلات فوری حوزه تامین آب شرب مردم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل گرم سال هستیم و در ماه مبارک رمضان نیز نیاز به استفاده از آب شرب بالا بوده، از مسئولان خواسته شده که شبکه تامین آب شرب را تقویت و از طرفی دیگر مردم در حوزه مصرفی نیز صرفه جویی کنند.

قلندرزهی اظهار داشت: در مباحثی که احتیاج به خرید و تامین لوازم و حفر چاه و اجرا و اصلاح خط انتقال و اجرا و اصلاح شبکه باشد، باید تلاش کنیم، مشکلات مردم به بهترین نحو حل شوند.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: در یک برنامه اولویت دار شناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره را در دستور کار داریم و امیدواریم با همکاری مسئولان و شوراها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مشکلات مردم برداریم.

قلندرزهی افزود: سنجش و ارزیابی مشکلات با حضور میدانی در نقاط روستایی و آشنا شدن از نزدیک با کمبود و نارسایی ها و ظرفیت ها قطعا تاثیر گذار بوده و در برنامه ریزی ها می تواند گره گشا باشد.

بخشدار مرکزی خاش گفت: توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت ها و اعتبارات مورد توجه در دولت بوده و امیدواریم در برنامه های منسجم و اولویت دار بتوانیم بخش بزرگی از مشکلات مردم را رفع نموده و از مراجعات مردمی و وارد کردن هزینه سفر مردم از روستا به شهر و ادارات جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش روستاييان سيستان و بلوچستان مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری