Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:42:56 GMT

اشغالگران مسئول جان اسیران فلسطینی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۱۹۸۴

اشغالگران مسئول جان اسیران فلسطینی هستند

جنبش حماس امروز رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان هزاران اسیر فلسطینی دربند در زندان‌های این رژیم دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سایت خبری العهد، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: اشغالگران مسئول کامل جان اسیران و سلامت آنها و نیز عدم پاسخ خود به درخواست های سازمان ملل و خواسته های حقوق بشری و انسانی برای آزادی این اسیران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللطیف بیانیه مشترک مسئولان سازمان ملل را ارج نهاد که خواستار آزادی فوری کودکان اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل در سایه تداوم شیوع ویروس کرونا و نبود تدابیر پیشگیرانه برای اسیران شد.

وی همچنین از نهادهای حقوق بشری و بشردوستانه و سازمان های جهانی دست اندرکار در امر بهداشت و سلامت خواست تا به اشغالگران برای آزاد کردن اسیران دلاور فلسطینی از زندان های خود و نجات آنها از خطر رو به افزایش ابتلا به ویروس کرونا فشار بیاورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسیران فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصویب قطعنامه "حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین" در سازمان ملل لحظه تاریخی اولین رای فلسطینی ها در سازمان ملل (+عکس)

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است