Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:03:29 GMT

کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۲۱۲۲

کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز در شهرستان بهار

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار مشخص شد، یک واحد دامداری غیرفعال در یکی از مناطق این شهرستان با تغییرکاربری غیرمجاز مبادرت به نصب و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کرده است.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این محل دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را کشف کرده و انشعاب برق مصرفی غیرمجاز این دامداری توسط نماینده اداره برق جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد اضافه کرد: پلیس با بسیج تمام امکانات و با اقتدار با هرگونه فعالیت مجرمانه به خصوص فعالیت هایی که با سودجویی به اقتصاد کشور لطمه می‌زند برخورد می‌کند.

کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، یک باند که قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان‌های مرکزی را داشت، شناسایی شد.

سردار کامرانی صالح افزود: با اقدامات اطلاعاتی، خودرو این قاچاقچیان در شهرستان اراک شناسایی و با همکاری کارکنان انتظامی همدان و استان مرکزی در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و در بازرسی از جاساز این خودرو، ۲۶کیلوگرم تریاک با لفافه کشف، ۶ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی ۲ رویکرد موثر در ناجا است که ظرفیت های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

کشف آرد قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل کالای قاچاق است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران این کلانتری با گشت زنی هدفمند، خودرو یاد شده را در بلوار ارتش همدان مشاهده و توقیف کردند که در بازرسی از آن ۴۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی قاچاق در مجموع یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان هشت میلیون تومان برآورد شده است خاطر نشان کرد: ۲ متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری هشت سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان، کار اطلاعاتی شبانه روزی و اجرای چند مرحله طرح در نقاط جرم خیز طی ۴۸ ساعت گذشته هشت سارق توسط ماموران کلانتری های دستگیر شدند.

سرهنگ باقری افزود: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی، به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند که مالباختگان شناسایی و سارقان تحویل مرجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در ۴۸ساعت گذشته در راستای طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در پارک ها و تفرجگاه ها نیز ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ باقری ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان با پلیس از آنها خواست هر گونه رفتار و حرکات مشکوک را بی‌درنگ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و همچنین کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال شبانه محموله کالای قاچاق به صورت کاروانی و باندی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد به سمت کردستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح افزود: کارکنان پلیس آگاهی استان با همکاری کارکنان انتظامی اسدآباد در یک عملیات پلیسی شبانه اقدام به کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در سطح محور کردند.

وی بیان کرد: تیم های پلیس پنج دستگاه سمند و پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند اما آنها با بی توجهی به دستور ایست پلیس، به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در یک عملیات پلیسی، این خودروها  متوقف و در این عملیات هفت متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند؛ همچنین در بازرسی از این وسایل نقلیه پنج‌هزار و ۲۵۰ ثوب البسه و ۱۲۰ عدد کیف زنانه قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظریه کارشناسان، ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده، گفت: متهمان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد معرفی شدند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان کالای قاچاق ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کالای قاچاق ارز دیجیتال همدان کالای قاچاق ارز دیجیتال فرمانده انتظامی استان همدان کامرانی صالح کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس