Web Analytics Made Easy - Statcounter

برد پرگل بروسیا دورتموند مقابل شالکه 04 یک عصر هیجان انگیز را در بازگشت مسابقات فوتبال رقم زد.

طرفداری- مسابقات بوندسلیگا در فصل 2019/20، پس از وقفه ای 70 روزه با برگزاری 5 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران روز 16 می 2020 (27 اردیبهشت 1399) آغاز شد.

درحالیکه شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا، موجب تعطیلی مسابقات فوتبال در اکثر نقاط جهان شده بود و خلا ناشی از نبود آن به وضوح احساس می شد و اکنون کشور آلمان اولین کشور مطرحی است که با از سر گیری مسابقات فوتبال موافقت کرده و لیگ این کشور از امروز به صورت رسمی از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری پنج بازی همزمان موجب شد، بار دیگر گرمای ناشی از مسابقات فوتبال حس شود و حتی پیج توییتر باشگاه بارسلونا از بابت برگزاری مسابقات بوندسلیگا تشکر کرد و نوشت:

بوندسلیگای عزیز، از اینکه باعث شروع مجدد مسابقات فوتبال شدی متشکریم! شما در آخر این هفته از چه تیمی حمایت می کنید؟ از سرگیری بوندسلیگا با گلزنی ارلینگ هالند در دربی روهر

ارلینگ هالند همچنان گلزن اول بروسیا دورتموند است. دربی روهر با برد 4-0 دورتموند مقابل شالکه خاتمه یافت و ارلینگ هالند گل اول این دیدار و بوندسلیگا پس از قرنطینه را به نام خود ثبت کرد. در ادامه رافائل گریرو بریس کرد و تورگان هازارد دیگر گل دورتموند را به ثمر رساند. چهار پاس گل دورتموند به نام یولیان برانت (2)، تورگان هازارد و ارلینگ هالند به ثبت رسید، تا مثلث تهاجمی دورتموند روز درخشانی را به نام خود ثبت کنند.

رافائل گریرو پس از گلزنی مقابل شالکه بدین شکل به خوشحالی با یولیان برانت می پردازدبرونو لابادیا کارش را در هرتابرلین با یک برد پرگل آغاز کرد

هرتابرلین پس از یورگن کلینزمن و الکساندر نوری، به برونو لابادیا اعتماد کرد و مربی سابق باشگاه های بایرلورکوزن، هامبورگ، اشتوتگارت و وولفسبورگ کارش را در تیم جدیدش با یک برد پرگل در زمین هانوفر آغاز کرد. کوین آکپوگوما (بازیکن حریف)، وداد ایبیشویچ و ماتئوس کونیا زننده سه گل هرتابرلین در این دیدرا بودند.

فرار لایپزیش از شکست

لایپزیش که اکنون در بین هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا جای دارد، موفق نشد بیشتر از یک امتیاز از جدال مقابل فرایبورگ کسب نماید و از صدر جدول مسابقات بوندسلیگا دورتر شد. دیدار دو تیم لایپزیش و فرایبورگ با تساوی 1-1 خاتمه یافت. یوسف پولسن برای لایپزیش و رابین کخ برای فرایبورگ گلزنی کردند.

خوشحالی مانوئل گولده و کریستین گونتر پس از گلزنی فرایبورگ مقابل لایپزیشسه امتیاز ارزشمند سهم وولفسبورگ

دنیل گینچک در اوقات اضافی بازی برای وولفسبورگ گلزنی کرد تا این تیم سه امتیاز ارزشمند در زمین آگزبورگ کسب نماید. رناتو استفن (وولفسبورگ) و تین یدوای (آگزبورگ) زننده دو گل دیگر بازی بودند.

رناتو استفن زننده گل اول وولفسبورگ مقابل آگزبورگجدال قعرنشین ها گلی در برنداشت

دو تیم فورتنا دوسلدورف و پادربورن که به ترتیب در رتبه های شانزدهم و هجدهم جدول رده بندی حضور دارند، به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات فوتبال ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • کمک بایرن به کین
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس