Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه در استان، گفت: روابط عمومی، ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی است و جایگاه و نقش روابط عمومی در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باید بازخوانی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با قدردانی از مدافعان سلامت و جامعه پزشکی و پرستاری و همه دستگاه‌های مسئول در امر مبارزه با بیماری کرونا، گفت: یکی از مسائل مهم در بحث کرونا، واکنش مناسب به پیامدهای فرهنگی و اجتماعی این بحران است که باید در شورای فرهنگ عمومی مورد بحث قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: روحیه همدلی و صمیمیت به وجود آمده در سراسر استان برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مومنانه و پشتیبانی از مدافعان سلامت، مثال‌زدنی است و باید به این ملت تبریک بگوییم که حماسه‌ای بزرگ آفریدند.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در استان را منوط به نظر ستاد مقابله با کرونا و تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه دانست.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس روز ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت