Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - شایعاتی در مورد انتقال هری کین و جیدون سانچو در تابستان به منچستریونایتد به گوش می رسد و پل اینس معتقد است این دو نفر در کنار مارکوس رشفورد، مثلث انگلیسی رویایی برای شیاطین سرخ به وجود می آورند. به گزارش دیلی میل، هافبک سابق منچستریونایتد در این مورد گفت:

فکر نمی کنم انتقال هری کین به منچستریونایتد عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانم حدس بزنم او جدا بشود و منتظر جدایی از تاتنهام است اما نه پیوستن به منچستریونایتد. چیزی که مردم فراموش می کنند، این است که منچستریونایتد، مارکوس رشفورد را در خط حمله دارد. او همیشه دوست داشت در پست مهاجم بازی کند اما چیزی که باید به خاطر داشته باشید، این است که رشفورد می تواند در سمت چپ خط حمله هم بازی کند و همانطور که دیده ایم، در این فصل گل های زیادی را در این منطقه به ثمر رسانده است. همچنین با حضور رشفورد و مارسیال، ورود کین باعث رقابت زیادی برای حضور در ترکیب می شود. همیشه رقابت در یونایتد وجود داشت و خوب است که دوباره چنین چیزی را ببینیم. اینکه بازیکنان برای حضور در ترکیب بجنگند. 

پس اگر رشفورد در پست وینگر چپ، هری کین مهاجم نوک و جیدون سانچو وینگر راست باشد، خیلی خوب به نظر می رسد. اینطور نیست؟ البته برای این فصل چنین ترکیب هجومی کمی رویایی است. این یک رویا است. 

اینس که با یونایتد قهرمان لیگ برتر شده، ادامه داد:

برای خرید او تلاش کنید. اگر می توانید هری کین را بگیرید، باید تلاش کنید و او را جذب کنید اما فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. هواداران اسپرز نمی خواهند این را از من بشنوند اما گاهی به عنوان بازیکن، شما به چالشی جدید نیاز دارید. مقصد چه اولدترافورد باشد یا از نظر من به احتمال زیاد، خارج از انگلیس، چه کسی می داند؟ اما وقتی هری کین در بازار حضور دارد، و اگر شما منچستریونایتد هستید، حداقل باید برای خرید او تلاش کنید. ما در مورد یک بازیکن کامل و ثابت شده صحبت می کنیم. او فقط بهتر و بهتر می شود. درخشش او تضمینی است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث برمودای ایران کجاست؟

وجود باتلاق‌ها و نمکزار‌های گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صدا‌های از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیرو‌های اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب‌ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳،۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویر‌ها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • معمای «مثلث برمودا»
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود