Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@23:36:00 GMT

تکنولوژی آینده فروش کتاب را بشناسید: اینگرام

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۲۷۲۷

تکنولوژی آینده فروش کتاب را بشناسید: اینگرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پابلیشرزویکلی، یک گروه خلاق تحت عنوان محتوای اینگرام سایتی برای جستجوی کتاب بر اساس محتوا راه‌اندازی کرده است و اعتقاد دارد اینگونه روش جستجوی کتاب تکنولوژی آینده صنعت فروش کتاب خواهد بود. اینگرام در سایت خود به نام بوک‌فینیتی (Bookfinity) به کاربرانش بسته‌های کتاب بر اساس علایق و سلیقه‌های آنها ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
علاقمندان به جستجوی خودکار کتاب‌ها بر اساس محتوا مشخصات و علایق خود را پیش از ثبت‌نام در سایت در فرم‌هایی خاص اعلام می‌کنند. قبل از ورود به این سایت از کاربران سوالاتی درباره سبک زندگی، سلیقه، تفریح و حتی رنگ مورد علاقه آنها پرسیده می‌شود و بر اساس الگوریتم سایت کتاب‌هایی برای آنها پیشنهاد می‌شود که در اکثر موارد همان‌هایی است که مورد علاقه کاربران است.
 
این شرکت استارتاپی بر اساس جواب‌هایی که از سوی کاربرانش دریافت می‌کند کتاب‌های موجود در بازار را جستجو کرده و در اختیار مشتری‌هایش قرار می‌دهد. در صفحه اصلی سایت اینگرام (Bookfinity.com) اولین جمله‌ای که دیده می‌شود نیز همین موضوع را شعار می‌دهد و می‌نویسد: کتاب‌ها  را جستجو نکنید، آنها را بخوانید.
 

برایان مک‌کینلی رئیس گروه اینگرام می‌گوید: وقتی اولین بار این سایت را طراحی و راه‌اندازی کردیم به موفقیت کارمان ایمان داشتیم چون اعتقاد داریم تکنولوژی آینده جستجوی کتاب همین است. مردم بدون اینکه زحمت جستجوی کتاب را به خود بدهند، می‌توانند هر روز کتاب‌های مورد علاقه خود را در دسترس داشته و تنها مطالعه کنند.
 
وی می‌گوید: در آینده اکثر سایت‌های آنلاین فروش کتاب مثل آمازون و گوگل نیز به همین تکنولوژی روی می‌آورند. تکنولوژی بوک‌فینیتی ابتدا از علایق کتاب‌خوانی افراد برای پیشنهاد بسته‌های ویژه کتاب استفاده می‌کرد ولی حالا تعداد سوال‌ها اختصاصی‌تر شده و جستجوی کتاب نیز دقیق‌تر است. وقتی شخصی از علایق طبیعت گردی خود به ما می‌گوید ما هم برایش کتاب‌های با موضوع طبیعت و محیط زیست پیشنهاد می‌کنیم.
 

مک‌کینلی اعتقاد دارد در آینده مردم وقت جستجوی کتاب را ندارند و سایت‌هایی مثل این برای کمک و مشاوره به آنها ایجاد خواهند شد. آنها حتی می‌توانند رمان‌های مصور دلخواه خود را با گذاشتن تصاویر مورد علاقه خود جستجو کنند.
 
کیم اسکات مدیر بازاریابی گروه اینگرام نیز گسترش این صنعت در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد و اعتقاد دارد صنعت کتاب به سایت‌هایی مثل این احتیاج دارد. دیگر زمان بازاریابی سنتی در حوزه صنایع سپری شده و مردم از تکنولوژی برای رفع نیازهای خود استفاده خواهند کرد. تکنولوژی جستجوی کتاب نیز اینگرام و سایت‌های مشابه است.

کد خبر 512140 برچسب‌ها کتاب - نهادها، مناسبت‌ها و جوایز کتاب الکترونیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب الکترونیک جستجوی کتاب مورد علاقه بر اساس کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نشست با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تاثیر کتابخوانی در گسترش فرهنگ و پیشرفت جامعه روزافزون است و نمیتوان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون مطالعه و کتاب متصور شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن به این موضوع در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی است گفت ایجاد کتابخانه درشهر‌ها و مدارس استان وایجاد انگیزه برای دانش آموزان از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از راه اندازی کتابخانه بدون کتاب یا الکترونیک در تهران برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک این امکان در سایر استان‌های کشور هم ایجاد خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا از نظر شبکه کتابخانه‌ها و دستری را به خود اختصاص داده است گفت در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشورمشغول فعالیت است.وی ایجاد کتابخانه در شهر‌های استان را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت : در ده شهر استان کتابخانه احداث می شود .

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه توجه به حوزه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت در برنامه‌های کتاب هدهد سفید، برنامه تلویزیونی هدهد سفید و جایزه هدهد سفید به این امر توجه ویژه شده است.

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود