Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو سال از وعده پاداش ناچیز ۲۱ میلیونی فدراسیون مهدی تاج به بازیکنان تیم ملی بانوان فوتسال ایران در پی کسب عنوان قهرمانی آسیا با عبور از تیمهای مجهزی چون ژاپن و چین باوجود همه محدودیت ها گذشت، اما فدراسیونِ رییسِ مستعفی، هیچگاه بازیکنان قانع تیم زنان را در حد همان جایزه اندک هم قابل ندید.

به گزارش تابناک ورزشی، دوره چهارساله ریاست تاج تمام شد، اما فوتبال زنان هیچگاه در اولویت چندم فدراسیون او نیز نبود و سهم شان از پاداش 10میلیون دلاری فیفا «صفر ریال» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرانی که برای قهرمانی در آسیا به تیم ملی بانوان قول پاداشی ناچیز داده بودند، هیچگاه به وعده شان جامه عمل نپوشاندند و حالا در آستانه انتخابات و نیاز به رای این قشر فراموش شده فوتبال ، زبان شان را خسته می کنند. 

دوسال تمام کسی در فدراسیون حرف حق زنان را نشنید حتی لیلا صوفی زاده نیز سکوت اختیار کرد و حاضر نشد از کرسی اش در هیات رییسه برای گرفتن حق بچه های تیم ملی استفاده کند و برای نمایش هم که شده تهدید به استعفا کند. 

حالا با خروج کامل تاج از فدراسیون فوتبال، تازه صدای لیلا صوفی زاده به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدافع حقوق بانوان فوتبال در آمده و او امروز در مصاحبه‌ای گله قدیمی تیم ملی فوتسال بانوان را پیش کشید! عجیب است که نایب رییس بانوان این همه مدت هیچ مصاحبه‌ای در رسانه‌ها علیه بی توجهی تاج نکرده بود و حالا از تبعیض بین تیم‌های ملی آقایان و خانم‌ها دم می‌زند! حالا هم خیلی از بازیکنان تیم ملی می گویند دیگر بیست میلیون دوسال پیش به کارشان نمی آید چرا که با تورم این مدت، جای ماشین می توان با این پول یک گوشی موبایل خرید.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دو دوره پیاپی موفق شد عنوان قهرمانی آسیا را بالاتر از همه مدعیان به خود اختصاص دهد، اما آن‌ها در این مدت از ناکارآمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به ستوه آمدند و حالا سرکار خانم صوفی زاده در آستانه انتخابات فوتبال و تعیین تیم مدیریتی بعدی فدراسیون، لب به سخن گشوده و از مشکلات گفتند تا احیانا دست خالی وارد مجمع بعدی فدراسیون نشود!

صوفی زاده البته روز‌های آشفته‌ای را برای گرفتن ژست دفاع از حقوق بچه‌های تیم ملی بانوان انتخاب کرده است، چرا که نه آهی در بساط است و نه رییسی که به حرف هایش توجه کند. او آن زمان که باید حرفش را به گوش تاج و ساکت و اسلامیان می‌رساند، سکوت پیشه کرد و از تذکر موضوع در رسانه‌ها خودداری کرد، اما حالا که در ساختمان فدراسیون، رییسی دیده نمی‌شود و همه درگیر اصلاح اساسنامه و ایجاد مقدمات مدنظر فیفا هستند، یاد حقوق تضییع شده این قشر افتاده است.

صوفی زاده که یکی از افراد حاضر در جمع مدیران عیادت کننده از مهدی تاج بعد از بازگشتش از اروپا بود، نشان داد که اهل انتقاد از رییس اصفهانی سابق نبود و احتمالا با توجه به رابطه نه چندان خوب تاج با نقد، ترجیح داد سمت اعتراض و انتقاد و گرفتن حق فوتسالیت های زن نرود و سرجایش تا پایان دوره چهارساله بنشیند.

جالب اینکه صوفی زاده حتی در روز‌هایی که تیم ملی فوتبال مردان ایران انواع و اقسام پاداش‌های دلاری و یورویی مربوط به کسب برد و تساوی در جام ملت‌ها و جام جهانی را نقدی و با اسکناس‌های داخل پاکت دریافت می‌کرد، ترجیح داد همچنان سکوت کند و میانه اش با رییس را برهم نزند. شاید از نظر او ۲۰۰ - ۳۰۰ میلیون تومان پاداش بازیکنان و مربیان تیمی که قاره را فتح کرده بود، ( معادل پاداش یک بازیکن تیم ملی مردان) ارزش پیگیری و آزردن خاطر رییس را نداشت.  بهرحال از عکس مورد نیاز صوفی زاده روی سکوی قهرمانی آسیا دوسال گذشته است و این جور چیزها شامل مرور زمان می شود.

نویسنده: لیلا جدیدی

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان حسین کاظم پور اردبیلی فوتبال بانوان پاداش قهرمانی تیم ملی بانوان صوفی زاده تابناک ورزشی ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان حسین کاظم پور اردبیلی صوفی زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.   به گزارش تسنیم، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.   در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.   همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.   بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!