Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی بسته های معیشتی و بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و برخی مسئولان استانی توزیع شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در این مراسم گفت: این استان جزو استانهای اول در زمینه هماهنگی مقابله با کرونا و حمایت خیرین، مردم و دستگاههای مختلف اجرایی استان از آسیب دیدگان ناشی از کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جمعیت هلال احمر استان تا کنون طی سه مرحله بسته های معیشتی را بین نیازمندان و خسارت دیدگان ناشی از کروناویروس توزیع کرده است.
کلانتری عنوان کرد: عملکرد استان تا کنون در رابطه با کمک مومنانه عملکرد مطلوبی داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کروناویروس استان توزیع خواهد شد.
همچنین سید امان الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: تاکنون ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونای استان به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان توزیع کرده ایم.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۸۰ بسته بهداشتی برای بیماران خاص استان توزیع خواهد شد، امدادگران هلال احمر علاوه بر توزیع این بسته ها بوسیله ۹ دستگاه کوچه ها و خیابانهای محل زندگی و جلوی منازل این بیماران را ضدعفونی خواهند کرد.
جهانبین اظهارکرد: در تلاش هستیم که با هماهنگی های لازم با سایر دستگاه‌ها همپوشانی صورت نگیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ایام کرونا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج و خاص استان واریز شد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: کمک مومنانه یک احسان در ابعاد مختلف  اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار است. از تلاش دستگاههای مختلف به جهت کمک مومنانه در شرایط کروناویروس به خانواده های آسیب دیده تشکر می کنم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد هلال احمر کمک مؤمنانه بيماران خاص نيازمندان استاندار نماينده ولي فقيه در استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب دیدگان ناشی جمعیت هلال احمر کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد