Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:45:40 GMT

همچنان خطر کرونا در قم پا برجا است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۲۹۲۵

همچنان خطر کرونا در قم پا برجا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،بهرام سرمست ،استاندار قم عصر شنبه در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه در سالن کرامت استانداری،با هشدار نسبت به مسئله کرونا ویروس گفت: وضعیت این بیماری در استان عادی نشده و همچنان خطرات آن پابرجا است و باید پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

او اضافه کرد: به‌موازات مبارزه با ویروس کرونا در قم مباحث جهش تولید و اشتغال باید طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به الحاق ۶۳ هکتار از اراضی شهری قم برای تولید مسکن به محدوده شهر قم افزود: این طرح یک پروژه حاکمیتی است و هیچ‌یک از دستگاه‌های استانی مخالفتی با آن نمی‌توانند داشته باشند.

سرمست گفت: قم در حال حاضر در مرحله الحاق این اراضی است و باید اداره کل راه و شهرسازی قم استعلامات و تعاملات لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

او همچنین با اشاره به احداث آرامستان جدید قم عنوان کرد: بنده به‌عنوان استاندار قم نظر ممتنعی با احداث آرامستان جدید قم در نزدیکی مسجد مقدس جمکران دارم.

استاندار قم دغدغه دفن اموات در سطح شهر را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: با قبر فروشی که در سطح شهر قم وجود دارد احداث آرامستان جدید یک ضرورت است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل فرهنگی شهر قم دغدغه‌مند هستند و باید حوزه آسیب‌های اجتماعی این استان در دو سال آینده با کاهش روبه‌رو شود.

او اضافه کرد: برنامه محوری باید رویکرد و اساس تمام اقدام‌های فرهنگی و مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی باشد.

سرمست افزود: مسائل فرهنگی متولی و مسئولان زیادی دارد، اما در زمان پاسخگویی افراد اندکی حاضر به ارائه گزارش عملکرد و ارزیابی اقدام‌ها هستند.

استاندار قم گفت: سند راهبردی تحول اجتماعی و فرهنگی یک سند مبتکرانه و نوین در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در قم استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور