Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوروزی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  روز شنبه آیین بازگشایی مدارس منطقه دیشموک با رعایت پروتکل های بهداشتی  انجام شد و همچنین ماسک و دستکش در اختیار واحد های آموزشی قرار داده شد.

وی افزود: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از اولویت های آموزش و پرورش است و جامعه فرهنگیان در کمک به رفع بحران ها همیشه پیش قدم هستند و در بحران کرونا احساس مسئولیت خودرا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک تصریح کرد: در این راستا توصیه های لازم به مدیران شده و همچنین چهار تیم ارزیاب و ۸ راهبر آموزشی به صورت منظم و دوره ای فعالیت مدارس را مورد پایش و ارزیابی قرار می دهند.

نوروزی نیا بیان کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری و تنهادر جهت رفع اشکال و جبران دروس عقب مانده است.

وی ابراز داشت: غربالگری دانش آموزان با همکاری مرکز بهداشت و بهورزان در روستاها  انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک عنوان کرد: همچنین ضد عفونی مدارس این منطقه و تهیه اقلام بهداشتی توسط مرکز بهداشت دیشموک و شهرداری و حوزه مقاومت بسیج اجرایی شده است.

بخش دیشموک از توابع شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد در غربی‌ترین نقطه این استان و هم مرز با استان خوزستان است.

براساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این منطقه حدود ۲۱‌ هزار نفر است که کمتر از ٦هزار نفر آن را جمعیت شهری و بقیه را روستاییان تشکیل می‌دهند.

عمده‌ترین مشکل مردم این منطقه فقدان راه‌های دسترسی مناسب است.

بخش دیشموک پنج هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف دارد.

برچسب‌ها دیشموک ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیشموک ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج دیشموک ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم