Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@12:08:50 GMT

فورا از بی‌حالی و خستگی عصر رها شوید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۳۴۵

فورا از بی‌حالی و خستگی عصر رها شوید

6 روش که خستگی عصر را برطرف می کنند  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، وقتی که ساعت 5 عصر فرا می رسد و روز رو به پایان است ، آیا بدن شما همان حس قبل را دارد ؟ آیا به مشکلی بر می خورید که قابل گفتن نمی باشد ؟ خستگی زیاد در اوایل عصر باعث می شود مردم سست و بی حال شوند و در مورد مسئولیت هایشان در خانه نگران باشند این مشکل باعث می شود آن ها بیشتر بخورند ، بیشتر بنوشند و تنبل شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مرور زمان این موجب می شود تا اشخاص بیشتر نگران ، سنگین تر و ناراضی تر از خوشان بگردند ،اگر چه راه هایی وجود دارد تا از این حالت جلوگیری شود و موجب می شود شما سرشار از زندگی و انرژی شوید . کسالت عصرگاهی را که ناشی از خستگی است با 6 ترفند که شما را سالم و پر انرژی نگه می دارند ، برطرف کنید . 

 

بعد از 8 تا 9 ساعت خواب عالی ، روز خود را با تغذیه مغزتان به وسیله ی همه گلوکزی که نیاز دارد ، شروع کنید و برای خوراکی هایی که در کل روز به شما انرژی می رسانند ، برنامه ریزی کنید . چه کسی یک کاسه پر از غلات همراه با پروتئین گیاهی را دوست ندارد ؟ این کربوهیدرات پیچیده و پروتئین گیاهی کم چرب انرژی که بدن شما نیاز دارد تا متابولیسم را افزایش دهد و در طول روز شما را شاداب نگه دارد ، فراهم می کند . 

در طول روز بر روی نکات منفی و یا لیست بلند کارهایی که باید انجام دهید، تمرکز نکنید این باعث می شود تا شما آه و ناله کنید و شما را غرق در فعالیت های مخربی می کند تا از زندگی فرار کنید . بعد از یک روز طولانی و استرس آور ، اغلب افراد به حلقه مداوم منفی گرایانه می چسبند این باعث می شود زیر بار زندگی کمرتان خم شود و حس بی فایدگی به وجود می آورد .

برگشت از کار به خانه به این معنی نیست که روز تمام شده است . راه هایی وجود دارد که همراه با انجام فعالیت های مثبت از استراحت نیز لذت ببرید ؛ در این بخش 6 روش آمده است تا کارهایتان را به طور روتین بعد از یک روز طولانی و استرس آور انجام دهید:

1. زمانی که کفش هایتان را در می آورید و روی مبل لم می دهید در برابر میل به بازکردن پاکت چیپس و روشن کردن تلوزیون یا کامپیوتر ، مقاومت کنید . 

2. موبایل خود را در حالت بی صدا قرار دهید و بر اساس استرس های روز زندگی نکنید . 

3. مشتاقانه بر روی فعالیت های مثبت تمرکز کنید :یک کتاب بردارید ، به یک موسیقی مثبت یا کلمات تشویق کننده گوش دهید ، یا افکارتان را جمع کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید چه چیزی می توانید برای یک شام سالم و مغذی بپزید . 

4. یک چرت 15 تا 20 دقیقه ای یا یک پیاده روی تند می تواند سطح آدرنالین شما را بالا ببرد و شما را بیدار کرده و خط فکری خوبی بسازد . 

5. یک شام سالم بخورید :محتوای شکر را به کمترین حد ممکن برسانید و از کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید تا انرژی خود را افزایش دهید . 

6. بعداز فاصله ای مناسب پس از خوردن شام دوش آب گرم بگیرید ، شمع روشن کنید و زود بخوابید .

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انرژی پیاده روی تغذیه خستگی بی حالی باعث می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند

گروهی متشکل از ۱۸ کشور از حماس خواستند که توافق آتش‌بس روی میز را بپذیرد و اسرای صهیونیست را آزاد کند.

یک مقام ارشد دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که یک توافق روی میز وجود دارد و تقریبا تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند؛ در نتیجه آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه مشترکی از جنبش حماس درخواست کرده تا با توافق مذکور موافقت کند. 

به گزارش العربیه، در متن این بیانیه مشترک آمده است: «ما قویاً از تلاش‌های میانجی‌گری برای بازگرداندن اسرا به خانه خود حمایت می‌کنیم. مجدداً از حماس درخواست می‌کنیم که گروگان‌ها را آزاد کند و اجازه دهد به این بحران پایان دهیم تا بتوانیم تلاش‌های خود را روی ایجاد صلح و ثبات در منطقه متمرکز کنیم». 

این مقام دولت بایدن گفت که پیش از این تلاش‌ها برای انتشار یک بیانیه مشترک ناموفق بوده و اکنون این بیانیه «نمایش فوق‌العاده‌ای از اتفاق آرا از سوی بسیاری از رهبران در سراسر جهان» است. 

کشور‌هایی که این بیانیه را امضا کردند عبارتند از: آرژانتین، اتریش، برزیل، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسپانیا، تایلند، انگلیس و آمریکا.

این مقام دولت بایدن مدعی شد: «یک توافق روی میز وجود دارد که تقریباً تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند... و کاری که آنها باید انجام دهند این است که این دسته آسیب‌پذیر از گروگان‌ها را آزاد کنند تا پیشرفت حاصل شود». 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که «برخی نشانه‌ها» وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالا راهی برای توافق هست، اما تاکید کرد که همچنان از این امر مطمئن نیست. در مورد پیشنهاد کنونی که روز میز است، این مقام آمریکایی مدعی شد که آتش بس فوری و طولانی مدت در غزه و همچنین امکان بازگشت نامحدود فلسطینی‌ها به شمال غزه را فراهم می‌کند.

پیش از این، خلیل الحیه، یک مقام ارشد شاخه سیاسی حماس گفته بود که این جنبش در ازای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی و آتش‌بس ۵ ساله یا بیشتر، حاضر به توافق خواهد بود.

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.  حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرانسه پیش نویس تعدیل شده آتش بس را ارائه کرد کاخ سفید: با آتش‌بس کامل در غزه مخالفیم/ در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستیم

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت