Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:38:10 GMT

دستگیری ۱۹ نفر در تظاهرات ضد قرنطینه در لندن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۵۸۴

دستگیری ۱۹ نفر در تظاهرات ضد قرنطینه در لندن

بر اساس این گزارش پلیس به دلیل برخورداری از اختیارات ویژه دوران قرنطینه،  ۱۰ معترض دیگر را در خیابان، جریمه کرده است. از جمله برادر جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر که در تظاهرات امروز درباره نظریه ارتباط اینترنت پر سرعت نسل پنج و شیوع کرونا سخنانی را ایراد کرد.

پیرس کوربین همچنین مدعی شد که اینترنت نسل پنج باعث تقویت کرونا در بدن انسان می‌شود و محدودیت های قرطینه را «مشتی دروغ برای شستشوی مغزی افراد خواند»

صدها تن از مخالفان محدودیت های ایجاد شده برای مقابله با ویروس کرونا امروز در هاید پارک در مرکز لندن دست به اعتراض زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان با حمل شعارنوشته‌ها و پارچه نوشته‌هایی با محدود کردن حقوقشان به دلیل اعمال شرایط قرنطینه مخالفت کردند.

لارنس تیلور معاون رئیس پلیس لندن در این باره توضیح داد که معترضین با سیاست دولت مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی مخالف بودند.

دولت انگلیس هفته گذشته ناگزیر از فشارهای اقتصادی ناشی از بحران کرونا، سطح قرنطینه را یک پله آسان کرد تا افراد شاغل برای تردد به محل کار با محدودیت‌های کمتری مواجه شوند. 

بر اساس برنامه دولت، محدودیت‌های بیشتری در دو ماه آینده برداشته خواهد شد اما تا زمان کشف واکسن کرونا که دورنمای ساخت آن هنوز مشخص نیست، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امری ضروری خواهد بود. 

به رغم برگزاری تظاهرات امروز، بیشتر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها دچار نوعی فوبیای‌کرونا شده و تمایلی به آسان شدن محدودیت ها تا ساخت واکسن این بیماری، ندارند. 

نتایج نظرسنجی موسسه ایپسوس‌موری نشان می‌دهد که ۶۰ درصد انگلیسی‌ها از بازگشت به شرایط پیش از قرنطینه ناراحت و معذب هستند. همچنین نظرسنجی موسسه یوگوو حاکی است که ۹۱ درصد انگلیسی‌ها خواهان تمدید شرایط قرنطینه و حتی تشدید آن هستند. 

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۳۴ هزار و ۴۶۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. با این حال تحقیقات مستقل نهادهای داده‌پژوه نشان دهنده اختلاف فاحش میان آمارهای دولتی و واقعی است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه انگلستان ویروس کرونا قرنطینه انگلستان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت