Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آلمان از پیوستن سانچو به دورتموند متعجب شده زیرا گواردیولا همیشه نگاه ویژه ای به استعدادهای جوان دارد. 

طرفداری - جیدون سانچو که اکنون 20 ساله است، در سال 2017 با رقم 8 میلیون پوند از منچسترسیتی به دورتموند پیوست. وی پیشنهاد تمدید قرارداد سیتیزن ها را در آن زمان رد کرد. از آن زمان، سانچو روز به روز پیشرفت کرده و امسال هم در تمام رقابت ها برای دورتموند 17 گل و 19 پاس گل ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا گفته بود منچسترسیتی هر کاری می توانست، برای نگه داشتن سانچو انجام داد و حتی پیشنهاد آنها برای تمدید قرارداد، او را به پردرآمد ترین بازیکن تاریخ آکادمی این باشگاه تبدیل می کرد اما او اصرار داشته تا به دورتموند برود. 

اسطوره آلمان، لوتار ماتئوس در گفتگو با Goal در این مورد گفت:

من در باشگاه بدنسازی در حال تماشای فوتبال بودم. تمریناتم را قطع کردم و به یکی از دوستانم در ورزش زنگ زدم و از او پرسیدم: "این پسر انگلیسی در پست وینگر چپ کیست؟" دوستم گفت: "نامش سانچو است و برای منچسترسیتی بازی می کند." با خودم گفتم wow. او بازیکن فوق العاده ای است و آینده درخشانی خواهد داشت. 

بعد او شش ماه بعد به دورتموند پیوست و پیش خودم گفتم: "چگونه پپ گواردیولا اجازه داده چنین استعداد بزرگی تیمش را ترک کند؟" در آن زمان اصلا این موضوع را درک نمی کردم زیرا می دانستم گواردیولا نگاه ویژه ای به استعدادهای جوان دارد و سانچو سرعت زیادی داشت، پاس گل می داد، گل می زد و تمام مدت در حال دویدن بود. البته او برای دفاع کردن به عقب برنمی گشت اما نیازی به آن نبود. یک استعداد جوان هیچ وقت بی نقص نیست. 

با این حال من در او استعداد را دیدم. بنابراین خوشحال بودم که به دورتموند پیوسته است. دورتموند به او برای پیشرفت کمک می کرد. شاید او به انگلیس بازگردد اما می دانم دورتموند برای انتقال چنین الماسی پول بسیار زیادی طلب خواهد کرد. 

شایعاتی در مورد علاقه منچستریونایتد و چلسی به جیدون سانچو منتشر شده اما آنها برای خرید او باید حداقل 100 میلیون پوند بپردازند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید

وینگر انگلیسی زردپوشان شب درخشانی را مقابل پاری سن ژرمن سپری کرد.

طرفداری | جیدون سانچو شب درخشانی را در ترکیب زردپوشان دورتموند مقابل پاری سن ژرمن سپری کرد.

دورتموند با درخشش جیدون سانچو در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 1-0 دست یافت. سانچو در این بازی 12 دریبل و 13 دوئل موفق داشت و 88 درصد از پاس‌های او هم به درستی به هم‌تیمی‌هایش رسید. وینگر انگلیسی که برای پنج ماه از تمرین با تیم اصلی منچستریونایتد منع و به آکادمی این تیم تبعید شده بود، در بازگشت به دورتموند در حال بازیابی فوتبالش است.

درخشش جیدون سانچو در حالی در دورتموند ادامه دارد که منچستریونایتد به صورت قطع در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر نخواهد بود. در کنار ناکامی فوتبال انگلیس در کسب سهمیه پنجم فصل آینده، شیاطین سرخ لیگ برتر را در بهترین حالت در رتبه پنجم به پایان خواهند رساند. توییتر باشگاه دورتموند با طعنه به اریک تن هاخ و مدیران باشگاه منچستریونایتد نسبت به واکنش سانچو در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا این‌گونه واکنش نشان داد:

همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید، ما همیشه با بازی او آشنا بودیم.

تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است