Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:06:52 GMT

پرداخت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به خانواده های کم تمکن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۷۳۵

پرداخت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به خانواده های کم تمکن

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان برای سه میلیون خانوار که حداقل‌های تمکن مالی را دارند، بین 200 تا 600 هزار تومان وجه نقد به آنها پرداخت شد.

به گزارش شامگاه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، محمد شریعتمداری افزود: این افراد در هیچ جایی بیمه نشده، وامی نگرفته یا ماشینی نخریده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این سه میلیون خانوار در طول چهار ماه بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد پرداخت و در ماه مبارک رمضان نیز این مبلغ دو برابر شد.

وی اظهارداشت: شیوع کرونا باعث لطمه به ۱۳ رسته شغلی در سطح کشور شد و حدود یک میلیون واحد صنفی و صنعتی را به طور جدی تهدید کرده است. به دلیل همین شرایط، حدود ۷۰۰ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام شده اند.

وزیرتعاون بیان کرد: علاوه بر این کسانی که از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) تحت پوشش قرار دارند، کسانی که به این دو نهاد هم مربوط نیستند، اما جزو فقرا محسوب می شوند نیز مورد توجه دولت قرار گرفته اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033bo

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت رفاه شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران