Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مردم کشورهای اتحادیه اروپا در اعتراض به قوانین و محدودیت‌های کرونایی و وضع معیشت خود به خاطر تعطیلی کسب‌وکارها روز شنبه در خیابان‌ها تظاهرات کردند که با خشونت پلیس همراه شد.

پلیس آلمان اعلام کرد هزاران شهروند این کشور در دومین هفته پیاپی با شرکت در تظاهراتی، اعتراض خود را نسبت به محدودیت‌های اعمالی از سوی دولت نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس آلمان حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که از قوانین رعایت موارد بهداشتی سرباز زده بودند و ماسک نداشتند را بازداشت کرد.

دولت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان رفع برخی محدودیت‌های کرونایی را آغاز کرده است در حالی که بر لزوم تداوم برخی محدودیت‌ها جهت آهسته شدن شیوع ویروس کرونا تاکید دارد.

در انگلیس، پلیس لندن ۱۹ نفر را به دلیل شکستن عامدانه محدودیت‌ها و قوانین بهداشتی و اعتراضات کرونایی با توسل به زور و رفتاری خشن بازداشت کرد.

پلیس انگلیس علام کرد گروهی از تظاهرات‌کنندگان که در پارک مرکزی لندن، پایتخت این کشور تجمع و به واکنش دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس به بحران کرونا اعتراض می‌کردند، از دستور متفرق‌شدن پیروی نکرده و بازداشت شدند.

در لهستان نیز پلیس برای متفرق کردن معترضانی که خواستار رفع سریع‌تر محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی تمام کسب‌وکار‌ها بودند، از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

صد‌ها نفر از مردم لهستان روز شنبه در شهر ورشو، پایتخت این کشور اروپایی گردهم آمده و با حمل پلاکارد‌هایی با نوشته‌های کار و نان یا اوضاع باید دوباره عادی شود به سیاست‌های قرنطینه‌ای دولت اعتراض کردند.

پلیس لهستان به دلیل ممنوعیت تظاهرات و تجمعات عمومی در شرایط همه‌گیری کرونا، ضمن ضرب و شتم تعدادی از معترضان، به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات کرونا اتحادیه اروپا کرونا در اروپا اقتصاد اروپا محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ اروپا به دنبال پیروزی هستند. 

طرفداری | هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد به پایان می‌رسد. 

اطلاعات بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد بستر مسابقه: هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 (6 می 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سلهرست پارک داوران: جرد ژیلت (داور اصلی) - تونی هرینگتون (داور وار) ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس در حال تکمیل  منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | ون بیساکا، اوانز، کاسمیرو، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، مانت، گارناچو | هویلوند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد