Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@03:22:40 GMT

ستاره پیشین تیم ملی در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۴۴۵۹

ستاره پیشین تیم ملی در بیمارستان بستری شد

رویداد۲۴   کریم باوی، پیشکسوت فوتبال کشورمان که این روز‌ها با بیماری کبدی دست و پنجه نرم می‌کند، نیازمند مساعدت مسئولین و مردم است.

کریم باوی، انتظارات خود از جامعه ورزش و شهروندان را اینطور بیان کرد: در این ماه عزیز انسان به خدا توکل می‌کند. من برای کشور زحمت کشیده ام. ۲ سال و ۷ ماه در جبهه بودم و ترکش‌های زیادی در بدنم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ سال برای تیم ملی، پرسپولیس و شاهین دویده‌ام. دوست داشتم دست نوازشی بر سرم می‌کشیدند؛ اما متاسفانه تا به اکنون چنین اتفاقی نیفتاده و از سوی مسئولین با بنده تماسی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر در چه مرحله‌ای از درمان هستید، عنوان کرد: در نوبت پیوند هستم. تا خدا برایم چه بخواهد.

کریم باوی متولد شهر آبادان است. وی بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرده است. او با وجود مدت کوتاه بازی برای تیم ملی فوتبال ایران یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم ملی بوده. باوی با به ثمر رساندن ۱۰ گل در ۲۳ بازی ملی آمار بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او همچنین یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کریم باوی ، پیشکسوت فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کریم باوی پیشکسوت فوتبال کریم باوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم