Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:45:04 GMT

کمک مومنانه| توزیع ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۴۵۹۱

کمک مومنانه| توزیع ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی در سیرجان

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان گفت: ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی از آغاز ماه رمضان تاکنون در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی دستوری اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه رمضان رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در سیرجان کلید خورد و سپاه پاسداران به عنوان پرچمدار اجرای منویات مقام معظم رهبری همه ی مردم را در اجرای فرمایشات رهبری مشارکت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این رزمایش در مرحله اول تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) به مدت ۱۰ روز انجام شد، مرحله دوم تا پایان شب‌های قدر ادامه داشت و مرحله سوم پس از شب‌های قدر شروع و تا عید فطر به پایان می‌رسد.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان افزود: اقلام به دو صورت کلی تهیه می‌شود روش اول وجوه نقدی کمک‌های مردمی، شرکت‌ها، اصناف و... به حساب قرارگاه مرکزی واریز و اقلام به صورت متمرکز توسط قرارگاه تهیه و توزیع می‌شوند.

دستوری گفت: در روش دوم طبق مدل قرارگاه مرکزی اقلام توسط خیرین، مؤسسات خیریه، مساجد و.... خریداری و با حمایت قرارگاه بسته‌ها تکمیل و در جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۳ هزار بسته توزیع شده است و جامعه هدف شامل همه اقشار آسیب دیده از جمله مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، کارگران فصلی و نیازمندان که به صورت محلی شناسایی شدند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان با تاکید بر مشارکت خیرین در این رزمایش گفت:  در میانه راه هستیم و جامعه هدف و لیست شناسایی شده نیازمندان تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر است اما توزیع ما در این مجموعه تا این لحظه ۱۳ هزار بسته است که تا آمار نهایی فاصله زیادی داریم و قطعاً آمار شناسایی رو به افزایش است.

دستوری تأکید کرد: از مردم سیرجان درخواست داریم در حد توان و امکان در این امر خیر مشارکت کنند و سهیم باشند، وجوهات نقدی خود را به حساب قرارگاه همدلی و کمک مؤمنانه نزد بانک انصار واریز کنند یا در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد محل قرار گیرد و بتوانیم این طعم شیرین خدمت را به کام نیازمندان شهرستان بچشانیم.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران ماه رمضان سیرجان مقام معظم رهبری ۱۳ هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس