Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی کشور که صبح امروز ۲۸ اردیبهشت در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به بیان مسائلی همچون روز تغییر کانال در بازارها، نقص اطلاعات در فایل های ملکی، مافیا عامل افزایش قیمت نهاده دام، کاهش تقاضا بازار بنزین را بر هم زد، پیامدهای منفی انتشار اوراق بدهی، سونامی تورم در راه ایران؟، فوت کرونایی در کف ۷ روزه، رابطه دولت و بازارهای مالی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین مالیات از سپرده ها و خانه های خالی بگیرید، موتور سوم خلق پول روشن شد؟، شوک بورس به سهامداران، پرواز قیمت ها در بازار آهن، ترفند جدید برای دریافت وام کرونا، چشم انداز اقتصاد ایران در سایه سهام دولتی، موافقت بانکمرکزی با واردات مواد اولیه بدون انتقال ارز از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۲۸ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه های اقتصادی روزنامه ها روزنامه روزنامه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها