Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۰۶ هزار و ۹۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۳ دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) هر گرم طلای 18 عیار 706 هزار و 900 تومان، هر گرم طلای 24 عیار 942 هزار و 500 تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1743 دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم 7 میلیون و 100 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 171 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 765 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون و 65 هزار تومان و سکه یک گرمی 995 هزار تومان ارزشگذاری و معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) در بازار آزاد ارز دلار 16 هزار و 800 تومان، یورو 18 هزار و 209 تومان، پوند 20 هزار و 513 تومان، درهم امارات 4641 تومان، یوان چین 2396 تومان و لیر ترکیه 2458 تومان معامله می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (شنبه 27 اردیبهشت) هر گرم طلای 18 عیار 684 هزار و 300 تومان، هر گرم طلای 24 عیار 912 هزار و 400 تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1743 دلار ارزشگذاری شده بود. روز گذشته سکه بهار آزادی طرح قدیم 6 میلیون و 800 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 906 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 680 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 2 میلیون و 30 هزار تومان و سکه یک گرمی 988 هزار تومان ارزشگذاری و معامله می شد.

 

روز گذشته (شنبه 27 اردیبهشت) در بازار آزاد ارز دلار 16 هزار و 854 تومان، یورو 18 هزار و 252 تومان، پوند 20 هزار و 593 تومان، درهم امارات 4628 تومان، یوان چین 2389 تومان و لیر ترکیه 2431 تومان معامله می شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز سکه بهار آزادی طرح جدید گرم طلای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی ثابت شد

قیمت طلا امروز چهارشنبه ثابت بود، در حالی که فعالان بازار منتظر سرنخ‌های تازه مقامات فدرال رزرو آمریکا برای شفافیت بیشتر در مورد جدول زمانی کاهش احتمالی نرخ بهره بودند.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا  ۲۳۱۴ دلار و ۲۹ سنت بود و قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۲۲ دلار و ۹۰ سنت رسید.

نرخ‌های پایین‌تر، جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را افزایش می‌دهد. بر اساس گزارش FedWatch Tool، بازارها در حال حاضر شاهد ۶۵ درصد احتمال کاهش نرخ بهره در ایالات متحده در ماه سپتامبر هستند.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، روز سه شنبه گفت که تورم متوقف شده که تا حدی به دلیل قدرت بازار مسکن تقویت شده است به این معنی است که بانک مرکزی ایالات‌متحده باید هزینه‌های استقراض را برای یک دوره طولانی و احتمالاً در تمام سال ثابت نگه دارد.

ذخایر اس‌پی‌دی آرگلدتراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۸۳۰.۴۷ تن در روز سه شنبه از ۸۳۲.۱۹ تن در روز دوشنبه رسید.

بر اساس گزارش رویترز، یک مطالعه نشان می‌دهد که با افزایش بدهی‌های جهانی به رکورد ۳۱۵ تریلیون دلاری در سه ماهه اول سال، که ناشی از استقراض در بازارهای نوظهور، ایالات‌متحده و ژاپن بوده است، یک معیار کلیدی از بدهی جهانی دوباره صعود خود را از سر گرفته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۲۵ دلار رسید، پلاتین با ۰.۵ درصد افزایش به ۹۸۱.۱۰ دلار و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۷۴.۵۹ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • طلای جهانی ثابت شد
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱