Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:01:51 GMT

پویش «ختم قرآن خانوادگی» در روستای منج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۰۰۱

پویش «ختم قرآن خانوادگی» در روستای منج برگزار شد

فرامرزی گفت: پویش «ختم قرآن خانوادگی» به همراه جلسه اخلاق و آیین احیای شب بیست و سوم ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری یاس مدینه در منزل یکی از اهالی محل روستای منج برگزار شد.

«هدایت فرامرزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با این ویروس پویش «ختم قرآن خانوادگی» در منزل یکی از اهالی محل روستای منج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج ادامه داد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور مردم از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه در یکی از منازل اهالی محل برگزار می شود.

 

وی افزود: جلسه اخلاق و آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز به همت فعالان کانون فرهنگی هنری یاس مدینه از دیگر برنامه های برگزار شده توسط کانون فرهنگی هنری یاس مدینه بود.

 

فرامرزی گفت: در آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف در این مراسم معنوی شرکت کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج ادامه داد: قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و عزاداری از جمله برنامه های آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در روستای منج بود.

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ختم قرآن مراسم شب قدر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه آیین احیای شب بیست و سوم ماه ماه مبارک رمضان روستای منج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند