Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:00:00 GMT

انتقاد بازیگر «روز استقلال» از سوءاستفاده تبلیغاتی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۰۳۰

انتقاد بازیگر «روز استقلال» از سوءاستفاده تبلیغاتی ترامپ

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز شنبه ویدیویی جنجالی را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. وی در این ویدیو با استفاده از فناوری جعل عمیق صحنه،‌ سخنرانی احساسی فیلم روز استقلال (Independence Day) تولید سال ۱۹۹۶ را طوری ویرایش کرده است که انگار اوست که سخنرانی می‌کند. علاوه بر خود ترامپ به عنوان سخنران، چهره طرفداران وی از تد کروز گرفته تا دونالد جونیور ترامپ و ایوانکا ترامپ نیز بر روی دیگر شخصیت‌های فیلم حاضر در این صحنه قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل پولمن که در این فیلم نقش توماس جی ویتمور رییس جمهوری آمریکا را بازی می‌کند، در واکنشی از دستکاری مضحک صحنه سخنرانی این فیلم و سوءاستفاده تبلیغاتی از آن انتقاد کرد. این هنرپیشه ۶۶ ساله آمریکایی در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت: صدای من به هیچکس جز خودم تعلق ندارد و من هم امسال در انتخابات شرکت نمی‌کنم.  

در صحنه اصلی فیلم بیل پولمن در نقش توماس جی ویتمور که خود یک خلبان بازنشسته است، سعی می‌کند با یک سخنرانی احساسی سربازانش را از لحاظ روانی برای نبرد با مهاجمان فضایی آماده کند.   

در این ویدیو ترامپ چهره خود را بر روی بدن هنرپیشه قرار داده و سخنرانی با همان صدای پولمن پخش می‌شود که گویی درباره ویروس کرونا می‌گوید: ما برای حق موجودیت و زندگی‌کردن می‌جنگیم. جان به در می‌بریم و زندگی خواهیم کرد. امروز ما روز استقلالمان را جشن می‌گیریم!

ترامپ که می‌خواست از ماجرای کرونا برای تبلیغ انتخاباتی خود استفاده کند، این روزها از جبهه های مختلف به دلیل ناکارآمدی در مدیریت این بحران مورد حملات و انتقادات تند قرار گرفته است.

منتقدان معتقدند که عوامل فیلم روز استقلال باید از رییس جمهوری آمریکا به خاطر نقض قوانین کپی رایت شکایت کنند.   

برچسب‌ها کرونا توییتر هالیوود دونالد ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا توییتر هالیوود دونالد ترامپ کرونا توییتر هالیوود دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست