Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پی انتشار تصاویر هنجارشکن در تفرجگاه بند

در این اطلاعیه آمده است پلیس پیگیر موضوع بوده و اجازه نخواهد داد عده‌ای به بهانه شادی هنجارهای جامعه را شکسته و احساسات مردم را به خصوص در ماه مبارک رمضان و عزیزترین روزهای الهی جریحه‌دار کند.

بنابراین پلیس در حال شناسایی عوامل مرتبط با این هنجار شکنان بوده و از مردم ولایی و انقلابی ارومیه تقاضا دارد به منظور شناسایی کلیه عوامل مرتبط با این ناهنجاری هرگونه اطلاعات از افراد مذکور هنجارشکن دارد با پلیس 110 تماس حاصل کنند.

تنها موجود زنده دریاچه ارومیه پس از 3 دهه به مرحله شکوفایی رسید

رئیس پژوهشکده آرتمیا و آبزی‌پروری دریاچه ارومیه دانشگاه ارومیه اظهار داشت: پس از سه دهه تنها موجود آبزی بزرگترین دریاچه شور ایران به مرحله شکوفایی رسید.

آزادی 5 زندانی جرایم مالی توسط خیر ماکویی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماکو عنوان کرد: این خیر آمادگی کامل خود را در کمک به آزادسازی موارد مشابه اعلام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در عرصه کاهش جمعیت کیفری برای زندانیان واجد شرایط ‌باید از ظرفیت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان نیز استفاده شود.

وی افزود: بخشش، گذشت و کمک به هم نوع از تاکیدات دین مبین اسلام است.

80 درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 99 در لرستان تکمیل شدآموزش زائران حج تمتع 99 خراسان جنوبی از طریق صدا و سیما انجام می‌شودبرگزاری حج تمتع 99 منوط به اعلام موضع رسمی عربستان

امسال 70 اثر تاریخی در آذربایجان‌ غربی مرمت می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان ‌غربی بیان کرد: امسال در راستای مرمت بناهای تاریخی، 70 اثر مورد مرمت قرار می‌گیرد که از این تعداد 6 اثر مربوط به مساجد جامع شهرهای مختلف استان است.

بیش از 95 تن فرآورده دارویی و تجهیزات پزشکی از گمرکات آذربایجان غربی وارد کشور شد

ناظر گمرکات آذربایجان غربی بیان کرد: ورود اقلام دارویی و بهداشتی از گمرکات استان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 95 تن فرآورده دارویی و تجهیزات پزشکی از گمرکات آذربایجان غربی وارد کشور شد.

وی یادآور شد: گمرک رازی جهت تسهیل تجارت خارجی از طریق ریلی در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی کشور است.

تکمیل 5 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور تا شهریور ماه سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: 5 کیلومتر دیگر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی تا شهریور ماه امسال تکمیل می‌شود.

اطعام 10 هزار نفر همزمان با ماه میهمانی خدا در ماکو

امام جمعه ماکو عنوان کرد: این بسته‌ها به همت خیّران شهرستان تهیه و طی همت همگانی در شهرستان توزیع شد.

وی یادآور شد: در مجموع 90 میلیارد تومان برای تهیه این غذاهای گرم از سوی خیّران مشارکت شده است.

امام جمعه ماکو افزود: این غذاهای گرم همزمان با سالروز شهادت امام علی علیه السلام در بین افراد نیازمند، توزیع شده است.

میزان بارش در حوضه آبریز آذربایجان‌غربی 46.5 درصد افزایش یافته است

میزان بارش باران در کل حوضه آبریز آذربایجان‌غربی طی ماه جاری 53.7 میلی‌متراست که این میزان بارش در مدت زمان مشابه سال گذشته 39.5 میلی‌متربود که 46.5 درصد افزایش بارش را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی اعزام 2745 نفر از آذربایجان‌غربی به مناسک حج

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیش‌بینی شده دو هزار و 745 نفر از آذربایجان‌غربی به مناسک حج اعزام خواهند شد بیان داشت: انجام تست کرونا برای تمام زائرین حج 99 اجباری است و منتظر تصمیم عربستان در مورد نحوه برگزاری حج ٩٩ هستیم.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام پنج هزار زائر برای عمره مفرده به سرزمین وحی از دوم اردیبهشت در کشور آغاز شده که از این تعداد یک کاروان ۸۵ نفره تلفیقی شیعه و سنی از استان گلستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این زائران از فرودگاه بین المللی ساری حرکت خواهند کرد، افزود: تاریخ اعزام این کاروان ۱۰ اردیبهشت است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: امسال پنج هزار گلستانی در قالب ۳۹ کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که از این تعداد ۳۵ کاروان تسنن و چهار کاروان تشیع هستند.

وی با بیان اینکه زائران گلستانی از ۱۲ تا ۱۸ خرداد اعزام خواهند شد، افزود: تمامی کاروان‌های گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت همایش آموزش زائران شرق استان در گنبد با حضور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در اعزام کاروان‌های امسال جوان‌ترین زائر نوجوان ۱۶ ساله از آق قلا و مسن‌ترین آن فردی ۱۰۲ ساله از گنبد کاووس است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به تصمیم مسؤولان حج و زیارت و فرودگاه استان امسال مراسم بدرقه و استقبال زائران در فرودگاه انجام نمی‌شود که این کار جهت رفاه زائران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی را برای زائران در نظر گرفتیم که چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت کار حمل و نقل آنها را از مسیر ابتدای شهر تا فرودگاه انجام خواهد داد.

کد خبر 6090498

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد