Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:58:39 GMT

الرکراکی: من نه گواردیولا و نه مورینیو هستم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۱۶۱

الرکراکی: من نه گواردیولا و نه مورینیو هستم

مربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل قطر از هر گونه تشبیه او به پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو دو مربی مطرح فوتبال جهان خودداری کرد.

به گزارش" ورزش سه" ولید الرکراکی در یک کلیپ ویدئویی در مورد اینکه برخی از رسانه ها و عامه مردم به خاطر ظاهر و سنش به او لقب گواردیوا داده و برخی دیگر به خاطر اظهارات تند و عجیبش او را به مورینیو تشبیه می کنند گفت:" من نه گواردیولا هستم و نه مورینیو؛ من فقط یک مانع سخت مانند یک استخوان در گلوی تیم های بزرگی چون الوداد و الرجا (تیم های مطرح فوتبال مراکش) بوده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او اضافه کرد:" من همیشه با کلمات و کیفیت های زیادی توصیف شده اما من از پیروزی برابر تیم های بزرگ به ویژه غول های کازابلانکا همیشه لذت زیادی برده ام." او افزود:" من از حضور در لیگ مراکش و تیم الفتح بسیار راضی هستم و به نتایج و دستاورهایم در این تیم افتخار می کنم."


الرکراکی در پایان گفت:" من با بازیکنان ممتازی کار کرده ام. خیلی از آن ها وقتی شناخته نشده بودند زیرنظر من کار کردند و بعد از آن توانستند راه خود را به سوی ستاره شدن و شهرت پیدا کنند که این به هیچ وجه کار ساده ای نبود."

 

الدحیل قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم