Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@06:49:09 GMT

دانشگاه فرهنگیان کی باز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۲۰۰

دانشگاه فرهنگیان کی باز می‌شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دانشجو، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در باره بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ گفت: اگر قرار باشد دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد ماه ۹۹  باز شوند وزارت علوم و کمیته ملی ستاد مبارزه با کرونا به دانشگاه‌ها بخشنامه ارسال می‎کند، اما تا کنون بخشنامه‌ای به ما ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط بازگشایی دانشگاه‌ها نیز در همان بخشنامه ارسال خواهد شد؛ اظهار کرد: بخشنامه با توجه به رنگتینگ شهر‌ها ابلاغ خواهد شد، زیرا پراکندگی دانشگاه‌ها بر اساس امایش سرزمینی است.

خنیفر ادامه داد: اگر اکنون نظری در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها داده شود جز توهمی بیش نخواهد بود، زیرا هنوز ابلاغیه‌ای به ما ارسال نشده است. در صورت ارسال بخشنامه و تایید وزارت آموزش و پرورش ما نیز بر اساس بخشنامه عمل خواهیم کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان حسین خنیفر استخدام حق التدریسی ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز دوشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد خبر 6091970

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد