Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:53:28 GMT

توزیع 160 بسته معیشتی در بین اصحاب رسانه گیلان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۲۱۹

توزیع 160 بسته معیشتی در بین اصحاب رسانه گیلان

سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی در بین فعالان آسیب دیده ناشی از کرونا در حوزه رسانه‌ گیلان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، سرهنگ رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفتگویی با اشاره به عملکرد رسانه‌های استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور و گیلان رسانه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در همه صحنه‌ها حضوری مستمر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بیماری کرونا موجب شد تا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شده و تعدادی بیکار شوند و یکی از قشرهایی که در این ایام  متحمل مشکلات فراوان شدند اصحاب رسانه بوده اند .

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به لزوم حمایت از اصحاب رسانه  اضافه کرد: یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه حمایت از رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف است و  در همین راستا بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در میان فعالان آسیب دیده در این حوزه توزیع شد.

پارسا  ادامه داد :  این کمک‌ها پساز انجام پایش در سطح استان در میان فعالان این حوزه انجام شده و در مجموع ۱۶۰ بسته معیشتی در میان اصحاب رسانه آسیب دیده ناشی از کرونا در گیلان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد ، ۵۰ بسته در رودسر، ۱۰ بسته در تالش و ۱۰۰ بسته در رشت توزیع گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه بسته های معیشتی بسیج رسانه گیلان رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مهدی پارسا سازمان بسیج رسانه اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت