Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:34:36 GMT

نصب سردیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۳۵۰

نصب سردیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی در رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: به‌دنبال مصوبه شورای اسلامی شهر رفسنجان مبنی بر نام‌گذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی، پرده‌برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد مختاری اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها و نام شهدای گران‌قدر در صدر برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ابراز داشت: به‌دنبال مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر نام‌گذاری میدان مرکزی و اصلی شهر به نام شهید سلیمانی، پرده‌برداری از بزرگترین تصویر نقاشی چهره شهید سلیمانی و جمعی از سرداران شهید رفسنجان در میدان اجرا شد و به‌زودی سردیس این شهید والامقام در همین محل نصب خواهد شد.

وی به نصب تابلوی تعدادی از سرداران شهید در ابتدای بلوار شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: به‌منظور حفظ نام و یاد بقیه سرداران شهید رفسنجان، تصاویر آنها در بدنه‌های شهری که امکان تصویرنگاری وجود داشته باشد، اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه تاکنون تصاویر شهدا در میادین مختلف شهر از جمله میدان سراداران شهید امینی، ‌میدان سرداران شهید زینلی، میدان سردار شهید عباس‌زاده، میدان شهید زکریا، میدان شهیدان پرتوی و... نصب شده است، ادامه داد: به‌منظور حفظ شأن و منزلت شهدا و خانواده آنها، طی دو سال گذشته تعداد زیادی از معابر، خیابان‌ها و میادین به نام و تصویر شهدا مزین شده و بهسازی، نوسازی و تعویض تابلوهای بسیاری نیز انجام شده که در آینده ادامه خواهد یافت.

مختاری تأکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا از مهمترین وظایف شهرداری بوده که همواره سرلوحه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به اکران‌های شهری متعدد برای معرفی شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و ...، بهسازی محوطه گلزار شهدا، اجرای نقاشی دیواری‌های موضوعی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری خدمات شهری شهید سلیمانی سردیس سرداران شهید شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟

تین نیوز

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: در مورد واردات وسایل حمل و نقل عمومی وعده های زیادی شنیدیم و عملا اتفاق خاصی نیفتاد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نرجس سلیمانی در دویست و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه باعث تأثر است که پس از گذشت نزدیک به سه سال از دوره مدیریت شهری به اندازه هزینه های سفر به چین، وسایل حمل و نقل عمومی اضافه نشده است، گفت: شرکت ها در تمام دنیا انواع مختلفی دارند. به طوری که یا تک نفره یا سهامی عام، یا سهامی خاص، یا تعاونی و یا زیر مجموعه دولت هستند. شهرداری با یک شرکت قرارداد بسته که زیرمجموعه یک شرکت خصوصی است.

سلیمانی ادامه داد: اولین امضاء کننده قرارداد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری است و با توجه به سند امضاء شده، گاهی اوقات قرارداد و گاهی تفاهم نامه، گاهی موافقت نامه و گاهی قرارداد تکمیلی عنوان شده است. به نظر می رسد این مسیر صعب العبور است.

وی با بیان اینکه نکته دوم در قرارداد در مورد تأمین کننده مالی است، افزود: چرا از میان این همه تأمین کننده منابع مالی در چین، شرکتی با مسئولیتی محدود در جایگاه تأمین کننده مالی در نظر گرفته می شود؟ عدم توجه به نکات بدیهی در اصول حقوقی همچون مکان انعقاد قرارداد را شاهد هستیم. در بررسی ها چه به عنوان عضو شورا و چه به عنوان عضو کمیسیون از شهردار سوال کردیم و قانع کننده نبوده است.

سلیمانی با اشاره به نامه بانک مرکزی به تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ در خصوص رقم مالی قرارداد، گفت: با این حجم از موضوع مالی ابهاماتی وجود دارد که باید به آن پاسخ داده شود. نرخی به عنوان مبنا در نظر گرفته شده و پنج درصد انتفاع و ضرر را تا پنج سال به دلیل نوسانات مالی برای طرفین ایجاد خواهد کرد. تهاتر نیاز به کارشناسی دقیق دارد تا آنچه تحویل داده می شود و آنچه که می گیریم در تعادل باشند.

سلیمانی تاکید کرد: در مورد واردات وسایل حمل و نقل عمومی وعده های زیادی شنیدیم و عملا اتفاق خاصی نیفتاد. مدیریت شهری در حوزه اجرایی با تک ماده نیز به نمره حداقلی نمی رسد البته زمان محدودی باقی مانده است. با مصاحبه های متعدد نتیجه ای حاصل نخواهد شد و باید کار جهادی برای ماندگار کردن مدیریت شهری دوره ششم صورت بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟