Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به تذکر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص بخشودگی پارکینگ ساختمان پلاسکو، گفت: از آنجایی که می‌دانستم در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی می‌خواهند این موضوع را تصویب کنند، شرکت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لازم است که مدیریت شهری در این خصوص جدی‌تر برخورد کند و با اینکه با خیلی‌ها تلفنی صحبت کردم اما این مسئله حل نشد و حالا این مصوبه بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو به ما ابلاغ شده است.

وی افزود: هیچ راهی نداریم جز آنکه نامه مفصلی برای رئیس‌جمهور و رهبری بفرستیم و از آن‌ها بخواهیم که این موضوع را حل کنند.

هاشمی همچنین در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به کمک به فقرا و ضعفا در ماه رمضان و به خصوص در شب‌های قدر گفت: امیدوارم شأن مردم که به آن‌ها کمک‌های مالی می‌شود رعایت شود و امیدوارم وضعیت کشور به گونه‌ای نرود که مردم بیشتری خواهان دریافت کمک باشند.

کد خبر 512371 برچسب‌ها محسن هاشمی شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و ۳۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

قهرمانی گفت: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس،  پارکینگ شهرداری فین،  پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با مراجعه به این پارکینگ ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.

وی همچنین افزود: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم  قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان