Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@16:14:41 GMT

جزئیاتی از مهار سیل در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۵۸۴۵

ساعت 24-حوزه آبخیز داری در شهرستان های تهران به نحوی مدیریت شد که امسال با وجود بارش‌های فراوان، سیل کنترل شد.

نعمت الله ترکی در خصوص  منابع اختصاص یافته به پروژه های آبخیرداری اظهار کرد: ما تا پایان سال ۹۷ چالش های پیش رو از جمله زلزله  و سیل را شناسایی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که حوزه منابع طبیعی در بخش  سیل و  آبخیزداری به ویژه  استان تهران نیازمند  توجه ویژه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آغاز سال گذشته  با کمک سازمان جهاد کشاورزی و ستاد  بحران استان تهران  به بررسی بیشترین حوزه های آسیب دیده پرداختیم. همچنین  در سال ۹۷  در بررسی های میدانی شهرستان های پاکدشت و فیروزکوه به این نتیجه رسیدیم که این مناطق نیازمند افزایش حوزه های آبخیزداری هستند.

این مقام مسئول بیان کرد:  در سال گذشته  حدود  ۲۰ میلیارد تومان به حوزه آبخیزداری و آبخوان داری در استان تهران اختصاص دادیم. همچنین حوزه آبخیز داری در شهرستان فیروزکوه به نحوی مدیریت شد که امسال با وجود بارش های فراوان, سیل کنترل شد.

ترکی در پایان گفت: امسال, برنامه ریزی های صورت گرفته به طوری است که حدود ۲۰ میلیارد تومان به این بخش تعلق می گیرد که  این رقم می تواند مشکلات مربوط به حوزه سیلاب را تا پایان ۹۹ را رفع کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، علی رضا محمدی گفت: مناسب‌ترین دما برای گرده افشانی بین ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و همچنین ساعت ۱۰ تا ۱۵ است.

او افزود: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفند آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه یافت.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با بیان این که مهم ترین ارقام خرمای تولیدی شهرستان لامرد، زاهدی، شاهانی، گشخواه و خاصویی است، اظهارداشت: ارقام تجاری پیاروم و مجول نیز در این شهرستان در حال توسعه است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن