Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به پیگیری تکمیل واحدهای باقی مانده تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان، عنوان کرد: تا پایان خرداد ماه سال جاری هزار و ۸۴ واحد مسکن مهر، تا هفته دولت امسال هزار و ۴۸ واحد و پس از آن تا پایان سال نیز ۴۳۲ واحد دیگر از واحدهای مسکن مهر در هرمزگان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری می‌باشند که برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان، تصریح کرد: در مرحله اول این طرح، ثبت‌نام از متقاضیان انجام شده است و هم اکنون در مرحله دوم باید افرادی که ثبت نام کرده‌اند به سرعت روند تکمیل پرونده خود را انجام دهند تا بتوانیم پیگیری بعدی و مراحل ساخت و ساز این واحدها را انجام دهیم.

همتی با اشاره به بررسی مشکلات مربوط به زمین‌های منطقه شهید چمران بندرعباس و تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی ارتش در این منطقه، بیان داشت: در این راستا تصمیم گرفتیم که انتقال سند این اراضی از اداره کل راه و شهرسازی به نیروی دریایی انجام شود که مجوز آن اخذ شده است.

وی اظهار داشت: شرکت‌های آب و برق نیز باید سریعاً عملیات آبرسانی و برق رسانی به این منطقه را طی مدت پنج ماه انجام دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تعاونی مسکن نیروی دریایی نیز سریعاً نسبت به اخذ پروانه شهرداری اقدام کند تا بتوانیم تسهیلات بانکی در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن به این تعاونی اختصاص دهیم.

همتی اضافه کرد: در اراضی این منطقه ظرفیت احداث چهار هزار واحد مسکونی وجود دارد که از تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش می‌خواهیم تا بیشتر فعال باشد و بتوانیم عملیات ایجاد زیرساخت و احداث واحدهای مسکونی را انجام دهیم.

کد خبر 4927292

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان مسکن مهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان بسته معیشتی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی

جعفر فرشچی‌طوسی دراین‌باره گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی " چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی‌طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند، عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وجود واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان و صادرات‌گرا و نیز نوع کیفیت کالا‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشور‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری را برای ورود محصولات داخلی خراسان‌رضوی به بازار‌های بین‌المللی فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار