Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: فعلاً به مقدار کافی مهمات برای تمرین کردن در اختیار داریم. تاریخ انتشار: 10:50 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۱۹۷

احمد نجفی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی با مجوز ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: چند روز پیش طی صحبت‌هایی که با دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی داشتم، قرار شده اردوهای تیم ملی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع اردوها برنامه‌های تیم ملی را با سرعت زیاد پیگیری خواهیم کرد تا رفته رفته ملی‌پوشان را مهیای حضور در المپیک کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز تاریخ دقیق برگزاری توسط فدراسیون جهانی مشخص نشده و کشورهای اروپایی هم برنامه‌های تمرینی خود را شروع نکرده‌اند، ما باید روی اصول و نظم تمرینات را استارت بزنیم. البته قرار شده با مسئولان فدراسیون جلسه بگذاریم و زمان دقیق اردوها را مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد اینکه آیا مهمات به اندازه کافی برای تمرینات در اختیار تیراندازان است یا خیر، گفت: فعلاً به مقدار کافی مهمات در اختیار داریم و کفاف ما را می‌دهد. بعد از آن هم باید مسئولان دوباره فشنگ و مهمات تا پیش از المپیک برای ما تهیه کنند تا با آرامش بالاتری به تمرینات خودمان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: نجفی: شانس بالایی برای افزایش سهمیه‌های المپیکی تپانچه داریم

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد نجفی تپانچه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است