Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@15:02:22 GMT

حضور زباله گردها و دپوی زباله را گزارش دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۵۸۵

حضور زباله گردها و دپوی زباله را گزارش دهید

همشهریی آنلاین_ زینب زینال زاده :به گفته «علیرضا علی‌بخشی» معاون امور شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه، این کار در نواحی شهرداری منطقه ۶ انجام می‌شود. او می‌گوید: «کتف‌کولی‌ها در محله‌ها حضور دارند و این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد. برخورد با آنها برابر قانون شهرداری انجام می‌شود و براساس حکم اخذ شده از مراجع قضایی، با همکاری مأموران نیروی انتظامی ‌این کار با جدیت در نواحی شش‌گانه منطقه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گفته علی‌بخشی ممانعت از فعالیت زباله‌گردها در اولویت کار شهرداران نواحی قرار دارد. او می‌گوید: «از اسفند طرح برخورد با زباله‌گردها در دستور کار شهرداران نواحی قرار گرفته است و مأموران انضباط شهری در محله‌ها به‌طور مستمر مشغول گشتزنی هستند و با زباله‌گردها برخورد می‌کنند. با توجه به کارهای انجام ‌شده، حدود ۸۵‌درصد از فعالیت زباله‌گردها در محله‌ها کم شده است و برای اینکه این فعالیت‌ها باز هم کم‌تر شوند، برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده‌ایم که به‌زودی در نواحی اجرا می‌شود. »
شناسایی محل دپوی زباله‌ها با همکاری شهرداران در نواحی انجام می‌شود. معاون امور شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه ۶ در توضیح بیشتر می‌گوید: «برای جمع‌آوری زباله‌های دپوشده در معابر، ۴ دستگاه خودرو ویژه به این کار اختصاص داده شده است. همچنین از خودروهای معبربان و شهربان خواسته‌ایم در این کار به ما کمک کنند و روزانه حجم قابل توجهی زباله جمع‌آوری و امحا می‌شود. »
علی‌بخشی در پایان تأکید می‌کند: «سامانه ۱۳۷ برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان راه‌اندازی شده است. بنابراین از مردم درخواست می‌کنم به محض مشاهده زباله‌گردها یا کیسه‌های زباله دپوشده با این سامانه تماس بگیرند و گزارش دهند. »

کد خبر 511961 برچسب‌ها محله همشهری محله منطقه ۶ شهرداری محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله منطقه ۶ شهرداری محیط زیست ایران زباله گردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان