Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:02:44 GMT

آموزش مجازی امداد و کمک‌های اولیه در قم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۷۵۶

آموزش مجازی امداد و کمک‌های اولیه در قم

به همت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم و با توجه به شرایط بحرانی کشور در خصوص ویروس کرونا آموزش مجازی کمک‌های اولیه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با هفته هلال احمر و با توجه به شرایط بحرانی کشور در خصوص ویروس کرونا و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش مجازی کمک‌های اولیه در قم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش زمینه ثبت نام در دوره آموزشی در فضای مجازی (اینترنت) فراهم شده و با راهنمایی و تکمیل فرم ثبت نام به صورت رسمی این دوره آغاز شده است.
با تکمیل ثبت نام، منابع آموزشی مربوط در فضای مجازی و گروه‌ها و کانال‌های تلگرام، واتساپ، سروش و ایتا در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.
پس از کسب آموزش‌های لازم توسط فراگیران، فایل سؤالات امدادی نیز از همین طریق بارگذاری شده و برای پذیرفته شدگان در این آزمون که با کسب نمره قبولی موفق به اتمام دوره شده اند گواهینامه صادر خواهد شد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش قم فضای مجازی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!

تعداد بازدید : 107 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 489 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری