Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: یک طرح به فدراسیون ارائه دادم که می‌توانستیم با آن مثل تیم‌های بزرگ کار کنیم. یعنی کمیته مربیان تشکیل دهیم که همه اعضا طراحی تمرین بلد هستند و یک طراحی کلی برای سال نسبت به مسابقات مهم انجام می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ابوحیدری مربی اسبق تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در خصوص حضور دوباره در فدراسیون طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: من پس از بازی‌های جاکارتا که از مربیگری تیم ملی استعفا دادم، همچنان به عنوان مدرس در کلا‌س‌های آموزشی حضور داشتم و در این زمینه فعالیت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت درخواستی در این خصوص از سوی فدراسیون نداشتم. پس از این که من استعفا کردم، محمود پراش هدایت تیم ملی برعهده گرفت، من هم گفتم باید به پراش هم 4 تا 5 سال مهلت داده شود. اما همان موقع یک طرح به فدراسیون ارائه دادم که می‌توانستیم با آن مثل تیم‌های بزرگ کار کنیم. یعنی کمیته مربیان تشکیل دهیم که همه اعضا طراحی تمرین بلد هستند و یک طراحی کلی برای سال نسبت به مسابقات مهم انجام می‌دهند.

وی افزود: این برنامه‌ها را به مربیان شهرستانی می‌دهند تا بحث خصوصی‌سازی را در شهرستان‌ها انجام دهیم. یعنی مربیان خودشان باشگاه داشته باشند و کار کنند، مانند تمام تیم‌های بزرگ. در ایران فکر می‌کنم فقط کشتی و دوومیدانی براساس این سیستم کار می‌کنند. یعنی یک برنامه کلی توسط کمیته مربیان به مربیان شهرستان‌ها داده می‌شود.

ابوحیدری اظهار داشت: در این صورت مربیان در شهرستان با شاگردان خود شروع به کار می‌کنند، پس از آن در رقابت‌های انتخابی، عده‌ای به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند که هر کدام از آن‌ها همراه مربیان خود می‌آیند. مثلا الان در اردوهای تیم ملی کشتی، فقط یک مربی نداریم و حدود 10 مربی در اردو حضور دارند. جمعیت زیادی نمی‌شوند چون اصولا تعداد زیادی از شاگردان یک مربی به اردو دعوت می‌شوند.

مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در پایان گفت: این موضوع باعث می‌شود مربیان شهرستان‌ها نیز انگیزه داشته باشند تا کار و پیشرفت کنند. چون می‌داند اگر اصولی و علمی کار کند و تعدادی از شاگردانش وارد تیم ملی شوند، خود او هم در اردو حضور خواهد داشت و پیشرفت می‌کند. کمیته مربیان باید یک طرح کلی دهد و به مربیان شهرستان اجرای آن طرح را آموزش می‌دهند. این روند ادامه پیدا می‌کند و افراد غربال می‌شوند تا به یک تیم ملی برسیم. در تیم‌های کشوری مانند انگلیس سرمربی به عنوان یک هماهنگ کننده حضور دارد اما کمیته مربیان نیز فعالیت دارند. اگر این برنامه اجرا شود، می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم، همانطور که کشتی هم روز به روز پیشرفت می‌کند. همچنین شهرستان‌های ما فعال می‌شوند و در شرایط اقتصادی که فدراسیون نمی‌تواند اردو بگذارد، خود شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند. وقتی من با مربیان شهرستانی صحبت می‌کنم، همه می‌گویند که انگیزه نداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری مربیان شهرستان کمیته مربیان شهرستان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود