Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:01:53 GMT

۹ میلیون ماسک بین مردم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۷۷۶

۹ میلیون ماسک بین مردم توزیع شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ماسک های تولید شده تعداد 6 میلیون و ۳۵۰ هزار و ۷۲۰ عدد بین اقشار مختلف مردم و بقیه به بیمارستان ها و دانشگاههای علوم پزشکی اهدا شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون چهار میلیون و ۶۷ هزار و ۸۶۰  لیتر محلول ضد عفونی در قالب وایتکس، الکل و غیره نیز تولید و در نقاط مختلف به خصوص مناطق محروم  توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزپور با بیان اینکه تاکنون ۲۰ هزار و ۱۲۵ نوبت نیز بقاع متبرکه و محیط پیرامون آن ضدعفونی شده، افزود:  همچنین 6 میلیون و ۶۱۰ هزار بسته بهداشتی در قالب مواد شوینده و ضدعفونی نیز بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

نوروز پور با قدردانی از مبلغان، خیران ، نیکوکاران و نیروهای داوطلب مردمی در لبیک به بیانات مقام عظمای ولایت در مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان اظهار داشت: از ابتدای آغاز به فعالیت این حرکت جهادی تاکنون ۳۷۵ هزار و ۲۷۰ سبد غذایی شامل برنج، گوشت ، ماکارانی،  روغن، حبوبات، رب گوجه و غیره آماده و بین نیازمندان و آسیب‌ دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۷۲ گروه جهادی در قالب مبلغان بومی، خدام ثابت و نیروهای افتخاری نیز گفت: با به‌ کارگیری ۹۰۳ دستگاه چرخ خیاطی در ۲۱۷ بقاع متبرکه، کارگاه تولیدی راه اندازی و انواع ماسک، لباس پزشکی گان و غیره تولید و توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف با بیان اینکه تاکنون ۴۷ هزار و ۳۸۰ دست لباس پزشکی گان نیز تولید و بین بیمارستانها و نقاهتگاهها توزیع شده، تصریح کرد: در این ارتباط ۸۳۵ هزار و ۴۵۰ پرس غذای گرم طبخ و بین بیمارستان ها و نقاهتگاه توزیع شده است.

نوروزپور با بیان اینکه ۸۲۶ هزار و ۷۴۰ میان وعده غذایی نیز بین بیمارستانها و نقاهتگاه ها توزیع شده، افزود: تاکنون ۹ هزار و ۴۵۳ تخته پتو و ملحفه و غیره نیز به بیمارستان‌ها و نقاهتگاه اهدا شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک ویروس کرونا ماسک توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع

مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت ١٥ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی سراسری نیروگاههای کشور هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاهها اعلام کرد و گفت: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر طی دو نوبت یکبار 20 هزار میلیارد تومان و یک نوبت هم 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و از ابتدای اردیبهشت نیز جریان پرداخت نقدی به شرکت های تولید کننده برق از طریق بورس دنبال می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر محترم نیرو که باید سهم معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویتها به تولیدکنندگان برق و بخشهای انتقال و توزیع تخصیص می یافت که با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچکتر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکتهای توزیع و تولید برق هستیم تا خود شرکتها در قبال درآمد و هزینه های خود مسوولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکتها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاهها طی یک بازه زمانی ٣ ساله را که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید