Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@03:07:12 GMT

رضا عطاران در اکران آنلاین هم رکورد می‌شکند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۸۴۱

ساعت 24-محمد شایسته با ابراز رضایت از اکران آنلاین فیلم «طلا» اطمینان دارد که فیلم کمدی «زیر نظر» هم با اتفاقی خوب در اکران آنلاین روبرو می‌شود.

«زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته یکی از چند فیلمی است که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها از ادامه اکران خود بازماند و حالا که احتمال بازگشایی سینماها در آینده‌ای نزدیک وجود دارد، سازندگان این فیلم تصمیم گرفته‌اند به جای از سرگیری اکران روی پرده سینماها وارد چرخه اکران آنلاین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته در این باره  می‌گوید: اکران فیلم «زیر نظر» از دی‌ماه سال 1398 در سینماها آغاز شد و قرار بود تا شب عید هم ادامه داشته باشد. ما در شرایطی این فیلم را روی پرده بردیم که جو عمومی جامعه همچنان تحت تاثیر آبان و بعد هم دی‌ماه قرار گرفت. با این حال به فروش بیش از هشت میلیاردی رسیده بودیم که در اسفندماه شیوع کرونا همه برنامه‌ریزی‌ها را برهم ریخت در حالی که پیش بینی شده بود «زیر نظر» یکی از فیلم‌های پرفروش سال 98 باشد.

او اضافه می‌کند: حالا که بحث بازگشایی سینماها مطرح است و با وجود آنکه فیلم‌هایی که قبلا روی پرده بودند این امکان را دارند تا بلافاصله پس از بازگشایی اکران شوند، ترجیح دادیم «زیر نظر» را دیگر به سینما برنگردانیم و آن را به صورت آنلاین اکران کنیم چون مطمئن هستم این راه کمک بهتری به فیلم می‌کند.

شایسته که برای این اطمینان خاطر خود وضعیت فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی را ملاک قرار داده است، می‌گوید:‌ من از اکران آنلاین خیلی راضی هستم. تا به حال فیلم «طلا» بیش از 100 هزار بلیت فروخته و یک و نیم میلیارد تومان هم فروش داشته است. این نوع اکران مزایایی دارد و باید درنظر داشت که همین یک و نیم میلیارد تومان فروش در VOD، معادل چهار و نیم میلیارد فروش در سینماست چرا که از آمارهای عجیب و غریب فروش سینماها فقط 30 درصد در اختیار تهیه‌کننده قرار می‌گیرد ولی در VOD هفتاد درصد. بزرگترین حُسن این سامانه‌های آنلاین این است که تسویه حساب تقریبا نقدی است، در صورتی که از فروش هشت و نیم میلیاردی فیلم «زیر نظر» در سینماها پیش از شیوع کرونا، سینمادارها فقط 200 میلیون تومان پول به ما داده‌اند.

به این ترتیب او با بررسی تمام این جوانب و شرایط فعلی جامعه که مشخص نیست در صورت بازگشایی سینماها آیا مردم استقبالی از فیلم‌ها خواهند داشت یا نه، تصمیم گرفته «زیر نظر» را هم روانه اکران انلاین کند.

این فیلم با بازی رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، آزاده صمدی و... از دوشنبه 29 اردیبهشت در ‌VODها نمایش داده می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اکران آنلاین زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • تیپ خاص رضا عطاران بعد از دو دهه، مُد روز شد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد