Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:33:18 GMT

شورای شهر لزومی به تمکین از نامه فرمانداری ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۲۴۵

شورای شهر لزومی به تمکین از نامه فرمانداری ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر لزومی به تمکین از نامه فرمانداری ندارد و می‌تواند روال قانونی را برای تأیید خواست های خود پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان با سایر ماه‌ها متفاوت بوده، با برکت و رحمت می‌آید و وقتی خداحافظی می‌کند زمینه ساز غفران جامعه است، اظهار کرد: پایان ماه رمضان عید واقعی از آن کسانی است که بتوانند با عبودیت، به تناسب توفیقی که یافته‌اند جشن بپا کنند که امیدواریم همه ما مشمول این امر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرو بودن روز قدس، افزود: امید است با همت تمام مسلمانان سایه اسرائیل غاصب از سر جامعه مسلمین کوتاه شده و شاهد ریشه کن شدن تمام رفتارهای غاصبانه در عالم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به روز ارتباطات و روابط عمومی نیز اشاره و تصریح کرد: فعالان عرصه روابط عمومی نقش برجسته ای دارند که غیرقابل انکار است و امیدواریم توفیق رحیل راه فعالان این حوزه در شهرداری و شورای شهر باشد.

وی در بخش دیگری از جلسه علنی امروز به نامه فرمانداری اصفهان در رابطه با هزینه پروانه بهره برداری سازمان حمل و نقل بار که با مخالفت فرمانداری مواجه شده نیز اشاره کرد و ادامه داد: هزینه صدور این پروانه‌ها چند سالی ثابت مانده بود و بنابراین شورای شهر در افزایش قیمت‌ها تصمیم داشت ثابت ماندن این قیمت‌ها را جبران کند بنابراین پیشنهاد شهرداری در قالب لایحه ارائه و با نظر مثبت کمیسیون درصدها با همین رویکرد تغییر و به تصویب رسید.

نصراصفهانی با بیان اینکه درصدهای مصوب شورا در فرمانداری رد شده، اضافه کرد: شورای شهر لزومی به تمکین از نامه فرمانداری ندارد و می‌تواند روال قانونی را برای تأیید خواست خود پیگیری کند اما به دلیل آنکه شورای حل اختلاف به سبب ملاحظات مربوط به کرونا بعید است دفاعیات شورا بپذیرد و از طرف دیگر اتحادیه کامیون‌داران درخواست همراهی توسط شورای شهر را داشته لازم است در افزایش بهای این پروانه‌ها تجدیدنظر شود.

وی با بیان اینکه در صدور پروانه و عوارض ماده ۱۰۰ نیز در افزایش قیمت‌ها رفاه شهروندان مدنظر قرار گرفت، از اعضای شورای شهر درخواست کرد با افزایش ۱۵ درصدی، بار دیگر این هزینه‌ها به تصویب برسد تا شورا از نامه برگشتی فرماندار عبور کند.

در نهایت با موافقت اعضای شورای شهر، نرخ هزینه صدور پروانه بهره برداری سازمان حمل و نقل بار نسبت به سال گذشته با ۱۵ درصد افزایش قیمت به تصویب رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شورای شهر نامه فرمانداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رئیس جمهور به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار با مقامات پاکستانی گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که نخستین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

محمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال، شاعر، فیلسوف، سیاست‌مدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی به زبان‌های فارسی و اردو سروده است. اقبال نخستین کسی بود که ایده یک کشور مستقل را برای مسلمانان هند مطرح کرد که در نهایت منجر به ایجاد کشور پاکستان شد. اقبال لاهوری در این کشور به طور رسمی «شاعر ملی» خوانده می‌شود.

در سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه ۸ سند همکاری، توافق‌نامه و تفاهم‌نامه بین هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان و در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کند، پس از دیدار با مقامات پاکستانی تفاهم‌نامه سینمایی را هم امضا کرد.

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان