Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای علمی 24 استاد این دانشگاه خبرداد و گفت: طبق ابلاغ وزارت علوم ارتقای مرتبه دو دانشگاه «علمی کاربردی» و «فنی و حرفه ای» به هیات ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، مرتضی محسنی  دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای یک عضو علمی به مرتبه استادی، دو عضو علمی به مرتبه دانشیاری و بیست و یک عضو علمی به مرتبه استادیاری خبر داد وگفت: درنخستین جلسه هیات ممیزه در سال جدید، علی محمد پشتدار عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته زبان و ادبیات فارسی، از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مژگان آگاه هریس عضو هیات علمی مرکز گرمسار در رشته روانشناسی و میثم جعفری اسکندری عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته مهندسی صنایع، از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.
 دبیر هیات ممیزه با عنوان اینکه در این جلسه ۲۱عضو علمی نیز با تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده شان از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری ارتقاء یافتند ، تصریح کرد: ارتقای یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری، تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده ارتقاء از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری سه تن از اعضای علمی دانشگاه «فنی و حرفه‌ای» و موافقت با احتساب سنوات دو تن از اعضای علمی دانشگاه «فنی و حرفه ای» از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
وی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی پرونده های ارتقای مرتبه دو دانشگاه «علمی کاربردی» و «فنی و حرفه ای» به هیات ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه وزارت علوم هیات علمی ارتقای علمی هیات ممیزه دانشگاه پیام نور مرتبه استادیاری مرتبه دانشیاری فنی و حرفه ای هیات علمی عضو علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید