Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه عضو شورای شهر تهران به دلیل بررسی نشدن پیشنهادات‌شان جلسه شورا را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ موضوع تمدید مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران همچنین تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه آب و فاضلاب امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و حواشی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سالاری درباره این موضوع گفت:‌یک سال پیش و حدود 14 اردیبهشت مصوبه‌ای در شورا تصویب شد که طی بندهای مختلف آن مجموعه‌ای از عوارض برای شهروندان در زمینه انشعاب و آبونمان در نظر گرفته شد و قرار بر این بود که این عوارض در مسیرهایی از جمله توسعه انشعاب و مشکلات آب و فاضلاب پایتخت استفاده شود.

وی افزود: همچنین بر اساس تبصره 9 این مصوبه شهرداری باید با همکاری آبفا طی سه ماه لایحه به شورای شهر ارائه دهد ولی اکنون نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه آبفا به تنهایی برای شورا نامه فرستاده و اکنون این نامه تبدیل به دستور جلسه شده است.

برخی از اعضای شورا درخواست کردند که این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد و سرانجام این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات این دستور جلسه در شورا به تصویب رسید.

پس از تصویب کلیات محسن هاشمی رئیس شورای شهر اعلام کرد: پیشنهادی به دست هیأت رئیسه رسیده ولی آن را در صحن بررسی نمی‌کنیم و در جلسه هیأت رئیسه ارزیابی خواهد شد.

این مسأله با واکنش برخی از اعضای شورای شهر از جمله محمد علیخانی و محمد سالاری همراه شد.

محمد سالاری در واکنش به صحبت‌های محسن هاشمی گفت: حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع‌کننده‌ای برای اعضا بیاورید پیشنهادت را مطرح نکنید.

علیخانی هم در این زمینه خطاب به محسن هاشمی بیان داشت: رئیس شورا حق ندارد پیشنهادات اعضا را وتو کند اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه کاره هستیم؟

هاشمی در پاسخ گفت: اگر می‌خواهید اینجا ننشینید که با این صحبت هاشمی محمد سالاری،‌محمد علیخانی و حسن خلیل‌آبادی صحن شورای شهر را ترک کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه آب شهر تهران فاضلاب شهری محمد سالاری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند