Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:40:59 GMT

برگزاری برخط مراسم شب های قدر در جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۴۸۴

برگزاری برخط مراسم شب های قدر در جمهوری آذربایجان

شهروندان متدین و روزهدار جمهوری آذربایجان با توجه به ممنوعیت خروج از منزل، برنامه و آیین این شبها را با استفاده از شبکه‌های مجازی در خانههای خود اجرا کردند .

در حال حاضر مساجد و سایر اماکن دینی در جمهوری آذربایجان به علت شیوع ویروس کرونا بسته شده است و بنا بر این روحانیون برخی مساجد برای برگزاری این مراسم از شبکههای اجتماعی برخط استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبهای باران مهر و رحمت الهی شب زندهداران همراه با برنامههای شبکههای مجازی با قرآن به سر گذاشتن و قرائت ادعیه و گشودن دست نیاز از خداوند متعال رحمت و صلح و ثبات در جهان اسلام را طلب می کنند و نیز در ماتم امام علی ( ع ) عزادارای کردند و نیز از سخنرانی و سایر برنامه‌های این شب‌های معنوی که به صورت برخط از برخی مساجد پخش می شد، استفاده کردند .

 مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این شبها از طریق شبکههای اجتماعی مداحی کردند تا عشق و محبت خود را به ائمه اطهار نشان دهند .

 روحانیون و عالمان دینی نیز با استفاده از شبکههای اجتماعی به سخنرانی درباره اهمیت این شبهای پر فیض پرداختند و برنامههای این شبهای پخش شده توسط شبکههای مجازی مورد استقبال مومنان و شهروندان متدین جمهوری آذربایجان شده است .

مراسم احیا در لیالی قدر همه ساله با استقبال گرم اقشار متدین و روزهدار جمهوری آذربایجان در مساجد و سایر امکان دینی سراسر این کشور برگزار میشود .

برچسب‌ها ویروس کرونا باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باکو ویروس کرونا باکو جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • نمایش برخط «پرویزخان»
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت