Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-03@04:47:07 GMT

طرح ترافیک از چه زمانی در تهران اجرا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۵۲۱

طرح ترافیک از چه زمانی در تهران اجرا می‌شود؟

به گزارش «نماینده»، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و بسته ترافیکی پیشنهادی از سوی شورای شهر اظهار داشت:‌این بسته به صورت کامل در شورای ترافیک تهران مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان پلیس راهور، شهرداری و شورای شهر نظراتشان را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه سرانجام، بسته ترافیکی ارائه شده از سوی شورای شهر در شورای ترافیک به تصویب رسید، گفت: استانداری زمان اجرای بسته ترافیکی را در پایتخت اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با یک پنجم آمار مسافران نسبت به روزهای غیرکرونایی فعال است به طوری که اکنون این ناوگان یک میلیون مسافر دارد و پیش از دوران کرونا آمار مسافران روزانه 5 میلیون بود.

علیخانی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در حال حاضر به دلیل لغو طرح ترافیک سبب راهبندان در خیابان‌ها، پارک‌های غیرمجاز و مشکلاتی در این راستا به ویژه در محدوده مرکزی تهران شده است، گفت:‌در بسته ترافیکی ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، سرویس ادارات و مدارس به محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا رایگان است.

وی گفت: همچنین در این بسته به رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری و اداری در نظر گرفته شده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شورای شهر طرح ترافیک کرونا نماینده بسته ترافیکی طرح ترافیک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • جاده چالوس بسته است
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع