Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد ایجاد مرکز مشاوره مخصوص نوجوانان وجوانان در پارس آباد را ضروری دانست و گفت: این مرکز هر چه زودتر باید ایجاد شود چراکه جوانی و نوجوانی یکی از استراتژی ترین دوران های زندگی هر فردی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد صبح امروز در دیدار با سر مربیان حلقه های صالحین این شهرستان اظهار داشت: ایجاد مرکز مشاوره مخصوص نوجوانان وجوانان در شهرستان برای افزایش سطح آگاهی جوانان و نوجوانان ضروری است و هر چه زودتر باید ایجاد شود زیرا جوانی و نوجوانی  یکی از استراتژی ترین دوران های زندگی هر فردی است 

وی گفت: ایجاد مرکز مشاوره مخصوص جوانان و نوجوانان لازم وضروری بوده و هر چه زود تر باید باید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    حجت‌الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه شایسته است نوجوانان و جوانان را به سوی تربیت اسلامی ترغیب کنیم، گفت: جوانان، سرمایه های عظیم یک جامعه، و آینده سازان یک کشور هستند و جامعه ای سالم است که جوانانی سالم داشته باشد.   امام جمعه پارس آباد به راه های مهم تربیت سالم اشاره کرد و گفت: آشنایی جوانان با آموزه های دینی و بایدها و نبایدها یکی از راه های تربیت سالم است چراکه بایدها و نبایدهای دین به مثابه نسخه دکتر است که انسان را از بیماری ها نجات می دهد و نتیجه آن، ایجاد جامعه ای قانون مند، متمدّن و سالم است.   حجت‌الاسلام باقری بنابی داشتن فضای مجازی منسجم را ضروری دانست و گفت: برای اجرای هرچه بهتر و با کیفیت تر برنامه‌های امور تربیتی و فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان ایجاد یک فضای مجازی منسجم و قوی بسیاری ضروری است.   انتهای پیام/ج

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام باقری بنابی مرکز مشاوره پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد