Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@20:40:46 GMT

ورزش اعتماد به نفس بانوان را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۷۷۷

ورزش اعتماد به نفس بانوان را بالا می‌برد

همشهری آنلاین:زنان نقش مهمی‌ در مدیریت و حفظ تحکیم بنیان خانواده دارند.در واقع سلامتی و میزان اعتماد به نفس آنها نقش مهمی ‌در هدایت و رهبری یک خانواده موفق دارد.

یکی از راه‌های افزایش اعتماد به نفس میان بانوان ورزش کردن است. ورزش باعث سلامتی جسم و روح و روان می‌شود. همچنین افزایش شادابی، نشاط و سیستم دفاعی بدن را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش ورزش در میان بانوان قطعاً با توجه به جایگاه آنها در مدیریت خانه، بیشتر است.

توصیه می‌کنم بانوان حتماً روزی 30 دقیقه ورزش کنند، چراکه از طریق همین ورزش روزانه استعدادهای پنهان نمایان و به عرصه‌های ورزشی بین‌المللی معرفی می‌شوند.

می‌توانیم با ترویج فرهنگ ورزش همگانی میان شهروندان، دختران ورزشکار زیادی را برای ورزش‌های حرفه‌ای تربیت کنیم که با حجاب کامل در میدان‌های ورزشی حاضر شوند. چراکه به عقیده من حجاب مانع از حضور بانوان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی به‌ویژه ورزش نیست. بلکه سمبل آراستگی و زینت یک دختر مسلمان ایرانی است. 

امیدواریم با توسعه ورزش همگانی در محله‌ها به‌ویژه میان بانوان راه رسیدن به سکوهای جهانی برای بسیاری از دختران مستعد ایرانی هموار شود. 

کد خبر 511952 برچسب‌ها محله همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز