Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@19:32:29 GMT

کمیته المپیک هزینه های درمان کشتی گیر جوان را تقبل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۹۳۷

کمیته المپیک هزینه های درمان کشتی گیر جوان را تقبل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک به همراه محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز یکشنبه با سفر به شهرستان بابل و حضور در منزل آقانیا ضمن صحبت با خانواده این ملی پوش از طرف دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمیته ملی المپیک تمام هزینه های درمانی این قهرمان را تقبل و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار امروز، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور المپین ها بنمایندگی از کمیته ملی المپیک مبلغی را به عنوان کمک هزینه درمانی این قهرمان آتیه دار کشورمان به خانواده اقانیا اهدا کرد.

کد خبر 4927454

منبع: مهر

کلیدواژه: بهداد سلیمی محمدرضا آقانیا کمیته ملی المپیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان فوتسال فدراسیون فوتبال سردار آزمون کشتی آزاد جام جهانی فوتسال کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)گزارش داد که تیم پناهندگان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ نشان خاص خود را خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که تیم پناهندگان برای نخستین بار در المپیک پاریس نشان خود را خواهد داشت و یک قلب در مرکز پرچم وجود دارد.

حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد! + عکس

در بیانیه IOC آمده است: این نشان همه ما را متحد می‌کند. با وجود اینکه همه ما متفاوت هستیم، اما همه ما مجبور شدیم سفری را طی کنیم تا به جایی که هستیم، برسیم. ورزشکاران نماینده کشور خاصی نیستند، آنها نماینده تیم المپیک پناهندگان هستند. داشتن لوگوی خودمان حس تعلق ایجاد می‌کند و به ما این فرصت را می‌دهد که جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر را نیز نمایندگی کنیم.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. تیم المپیک پناهندگان شامل 36 ورزشکار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی